Vil det være tarveligt af mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

Frk_Louise

Omsorgsgiver skriver:

Er det ikke fra uge 28? Nå, men vi vil bare helst ikke ramle ind i højsæsonen og heller ikke for tæt på. 

Nej, men der skal gerne være solskin og ihvertfald 20 grader. 

For mig lyder det lidt som om, at du allerede har taget beslutningen. Og nu ved du bare ikke hvordan du skal sige det til din veninde.

Uanset hvad, så bare lad være med at lyve for din veninde. Det er for tarveligt  Fortæl sandheden. Og du kan jo evt. også fortælle hende, at du har dårlig samvittighed over det og at du er mere end villig til at fastholde jeres aftale og vente med Legoland, hvis hun bliver skuffet, sur, ked af det eller sådan... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Frk_Louise skriver:

For mig lyder det lidt som om, at du allerede har taget beslutningen. Og nu ved du bare ikke hvordan du skal sige det til din veninde.

Uanset hvad, så bare lad være med at lyve for din veninde. Det er for tarveligt  Fortæl sandheden. Og du kan jo evt. også fortælle hende, at du har dårlig samvittighed over det og at du er mere end villig til at fastholde jeres aftale og vente med Legoland, hvis hun bliver skuffet, sur, ked af det eller sådan... 

Jeg ved ærlig talt ikke 100 procent hvad jeg gør. Det ene øjeblik vil jeg det ene og det andet øjeblik det næste 

Anmeld

22. juni 2014

Mimic

Omsorgsgiver skriver:

Er det rigtigt?  Kan du ikke komme med et link på hvor du har set det?? 

http://www.dmi.dk/vejr/til-lands/byvejr/by/vis/DK/7190/Billund,%20Danmark/

Anmeld

22. juni 2014

Omsorgsgiver

22. juni 2014

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

Sagen er den at vi længe har snakket herhjemme om at tage i Legoland inden det bliver højsæson så vi skal ihvertfald afsted i den her uge der kommer. Problemet er bare at det kun er på torsdag at der bliver godt vejr men der har jeg (desværre) en aftale med en veninde. Og fredag bliver det også godt men vi vil ikke afsted en fredag da der vil være alt for mange mennesker! 

Vil det være tarveligt af mig at aflyse min aftale med min veninde og istedet tage i Legoland med min familie?? Og hvis jeg godt kan tillade mig det hvad skal jeg så sige til min veninde?? Det er ikke en veninde jeg ser så tit da vi bor lidt langt fra hinanden. 

Jeg sætter stor pris på at I er helt ærlige!!

Ikke hvis du siger sandheden, forklarer hende hvorfor du aflyser. Og du giver middag/frokost næste gang.

Anmeld

22. juni 2014

EnGodMor

Hvis jeg var barn/lille, ville jeg blive meget skuffet over at min egen mor, at hun ville være i tvivl om hun ville med mig (barnet) i Legoland eller om hun selv skulle have en sjov dag med en veninde.

Hvis solen skinner i morgen, så tag afsted til Legoland, eller hvis den skinner tirsdag, så afsted. Eller onsdag, så afsted 

Anmeld

25. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Opdate:

Jeg valgte at kigge på vejret hver dag i Billund på DMI og diverse andre vejrsider og kunne se at vejret er bedre idag end i morgen. Derfor tager vi afsted idag og jeg har ikke rykket min aftale med min veninde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.