Omsorgsgiver skriver:
Sagen er den at vi længe har snakket herhjemme om at tage i Legoland inden det bliver højsæson så vi skal ihvertfald afsted i den her uge der kommer. Problemet er bare at det kun er på torsdag at der bliver godt vejr men der har jeg (desværre) en aftale med en veninde. Og fredag bliver det også godt men vi vil ikke afsted en fredag da der vil være alt for mange mennesker!
Vil det være tarveligt af mig at aflyse min aftale med min veninde og istedet tage i Legoland med min familie?? Og hvis jeg godt kan tillade mig det hvad skal jeg så sige til min veninde?? Det er ikke en veninde jeg ser så tit da vi bor lidt langt fra hinanden.
Jeg sætter stor pris på at I er helt ærlige!!
Jeg havde en aftale med en veninde, jeg ikke havde set længe, forleden dag. Hun ringede et par dage før og fortalte at hun havde fået mulighed for at tage med sin kæreste til København, men at det ikke kunne lade sig gøre, hvis vi skulle mødes den pågældende dag. Og så spurgte hun om vi evt kunne finde en anden dag vi hvor vi kunne mødes. Det gjorde vi - og jeg følte mig overhovedet ikke afvist, og jeg synes hvert fald ikke hun er tarvelig 
Anmeld