Vil det være tarveligt af mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

Loan

Omsorgsgiver skriver:

Ja, hmmm... Du har ret... Jeg er bare så bange for at hun opfatter det som om at jeg hellere vil i Legoland med min familie og ikke være sammen med hende hvis jeg netop spørger hende om vi kan rykke dagen pga. Legoland.

Jamen er det ikke præcis det du gerne vil? Være sammen med din familie i Legoland i godt vejr lige den dag du har en aftale andet sted?

Hvordan skulle hun opfatte en løgn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Loan skriver:

Jamen er det ikke præcis det du gerne vil? Være sammen med din familie i Legoland i godt vejr lige den dag du har en aftale andet sted?

Hvordan skulle hun opfatte en løgn? 

Jo men problemet er bare at jeg er bange for at hun opfatter det som om at jeg ikke vil være sammen med hende og tilbringe tid med hende 

Anmeld

22. juni 2014

Loan

Omsorgsgiver skriver:

Jo men problemet er bare at jeg er bange for at hun opfatter det som om at jeg ikke vil være sammen med hende og tilbringe tid med hende 

Det jo bare at sige tingene som de er, at du beklager dybt men at i rigtig gerne vil en tur i Legoland udenfor højsæsonen og nu hvor i kan se hvordan vejret er spået rammer dagen som er spået bedst jeres aftale, om i ikke evt kunne flytte jeres aftale til evt weekenden eller en anden dag.

Anmeld

22. juni 2014

Sandratoft

Omsorgsgiver skriver:

Hvis i er gode veninder, kan du sagtens sige til hende om det er muligt at rykke jeres aftale til en anden dag, pga det med Legoland. Synes ikke bare du skal aflyse med en løgn

Kan du så ikke, når i mødes, måske have lidt blomster eller andet med, som viser at du virkelig gerne vil hende ?

Anmeld

22. juni 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Sandratoft skriver:

Hvis i er gode veninder, kan du sagtens sige til hende om det er muligt at rykke jeres aftale til en anden dag, pga det med Legoland. Synes ikke bare du skal aflyse med en løgn

Kan du så ikke, når i mødes, måske have lidt blomster eller andet med, som viser at du virkelig gerne vil hende ?

Jo, det var måske en god ide 

Anmeld

22. juni 2014

PernilleogLouis

Omsorgsgiver skriver:

Ja, hmmm... Du har ret... Jeg er bare så bange for at hun opfatter det som om at jeg hellere vil i Legoland med min familie og ikke være sammen med hende hvis jeg netop spørger hende om vi kan rykke dagen pga. Legoland.

Men det er vel sandheden?? Du vil jo hellere i Legoland end at være sammen med hende

Anmeld

22. juni 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
PernilleogLouis skriver:

Men det er vel sandheden?? Du vil jo hellere i Legoland end at være sammen med hende

Ja, lige den dag vil jeg nok. Men ellers vil jeg jo rigtig gerne være sammen med hende. Ihh... Jeg føler mig så skyldig 

Anmeld

22. juni 2014

FruK

Ok. Tak for svar. Som du skriver så kunne jeg godt høre hende af om vi kunne rykke aftalen men hvad skal jeg så bruge som grund hvis hun spørger hvorfor jeg vil rykke aftalen?

Være ærlig?! 

Og sige det, du har skrevet her - men at du ikke vil aflyse, hvis hun ikke kan en anden dag tæt på, fordi du rigtig gerne vil se hende som aftalt.

Anmeld

22. juni 2014

LMK

Jeg ville uden tvivl fortælle veninden at jeg ville være så ked af at misse chancen for godt vejr når familien nu har planlagt en tur til Legoland. Mine veninder ville forstå det 100%

Og jeg ville aldrig lyve..

Anmeld

22. juni 2014

Pikku Myy

Omsorgsgiver skriver:

Sagen er den at vi længe har snakket herhjemme om at tage i Legoland inden det bliver højsæson så vi skal ihvertfald afsted i den her uge der kommer. Problemet er bare at det kun er på torsdag at der bliver godt vejr men der har jeg (desværre) en aftale med en veninde. Og fredag bliver det også godt men vi vil ikke afsted en fredag da der vil være alt for mange mennesker! 

Vil det være tarveligt af mig at aflyse min aftale med min veninde og istedet tage i Legoland med min familie?? Og hvis jeg godt kan tillade mig det hvad skal jeg så sige til min veninde?? Det er ikke en veninde jeg ser så tit da vi bor lidt langt fra hinanden. 

Jeg sætter stor pris på at I er helt ærlige!!

Jeg havde en aftale med en veninde, jeg ikke havde set længe, forleden dag. Hun ringede et par dage før og fortalte at hun havde fået mulighed for at tage med sin kæreste til København, men at det ikke kunne lade sig gøre, hvis vi skulle mødes den pågældende dag. Og så spurgte hun om vi evt kunne finde en anden dag vi hvor vi kunne mødes. Det gjorde vi - og jeg følte mig overhovedet ikke afvist, og jeg synes hvert fald ikke hun er tarvelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.