Vil det være tarveligt af mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2014

lineog4

Og et lille pssst... Dmi byvejr lover bedre vejr i billund onsdag end torsdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2014

Christine

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Tak for svar. Som du skriver så kunne jeg godt høre hende af om vi kunne rykke aftalen men hvad skal jeg så bruge som grund hvis hun spørger hvorfor jeg vil rykke aftalen?

Så ville jeg nok være ærlig og sige at det betyder meget for børnene at komme af sted - hvis hun selv har børn, så forstår hun nok? Og hvis ikke, så kan hun selvfølgelig blive såret men det kan jo være der er en anden dag der passer hende lige så godt.

Anmeld

22. juni 2014

EnGodMor

Jeg ville helt klart aflyse aftalen med veninden. 

Og så finde en anden dag at mødes med hende. 

For mig ville det være mere vigtigt at mit barn fik en god dag, end at jeg bare skulle ses med en veninde. 

Anmeld

22. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Og et lille pssst... Dmi byvejr lover bedre vejr i billund onsdag end torsdag

Hmm.... Nu bliver jeg da endnu mere forvirret  Det må jeg hellere lige kigge nærmere på.

Anmeld

22. juni 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Christine skriver:

Så ville jeg nok være ærlig og sige at det betyder meget for børnene at komme af sted - hvis hun selv har børn, så forstår hun nok? Og hvis ikke, så kan hun selvfølgelig blive såret men det kan jo være der er en anden dag der passer hende lige så godt.

Tak for svar. Hun har selv 2 drenge. Vi har kun en datter men hun snakker meget om det og vi har jo også lovet hende at vi skal i Legoland. 

Anmeld

22. juni 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
EnGodMor skriver:

Jeg ville helt klart aflyse aftalen med veninden. 

Og så finde en anden dag at mødes med hende. 

For mig ville det være mere vigtigt at mit barn fik en god dag, end at jeg bare skulle ses med en veninde. 

Tak for svar. Ville du bare være ærlig over for hende og sige det som det er så?? Ihh det er så svært for vil jo ikke gøre hende skuffet eller ked af det.....

Anmeld

22. juni 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Hmm.... Nu bliver jeg da endnu mere forvirret  Det må jeg hellere lige kigge nærmere på.

Vejrudsigter især et par dage frem er jo usikre, men udfra den fra DMI havde jeg valgt onsdag til en legolandstur

Anmeld

22. juni 2014

Lisbeth1985

Omsorgsgiver skriver:

Sagen er den at vi længe har snakket herhjemme om at tage i Legoland inden det bliver højsæson så vi skal ihvertfald afsted i den her uge der kommer. Problemet er bare at det kun er på torsdag at der bliver godt vejr men der har jeg (desværre) en aftale med en veninde. Og fredag bliver det også godt men vi vil ikke afsted en fredag da der vil være alt for mange mennesker! 

Vil det være tarveligt af mig at aflyse min aftale med min veninde og istedet tage i Legoland med min familie?? Og hvis jeg godt kan tillade mig det hvad skal jeg så sige til min veninde?? Det er ikke en veninde jeg ser så tit da vi bor lidt langt fra hinanden. 

Jeg sætter stor pris på at I er helt ærlige!!

Jeg ville spørge hende - om ikke,at hun synes,at set er i orden ? :-) Du kan jo også sige,at hun kan tage med?!

Anmeld

22. juni 2014

EnGodMor

Omsorgsgiver skriver:

Tak for svar. Ville du bare være ærlig over for hende og sige det som det er så?? Ihh det er så svært for vil jo ikke gøre hende skuffet eller ked af det.....

Jeg vil sige det som det er at i vil give jeres datter en tur til Legoland, og den eneste dag som passer jer er den torsdag. 

Så spør hende om hun eventuelt kan mødes nogle af dagene før eller efter. 

Selvfølgelig er det lidt svært, for man vil jo ikke Gøre nogle kede betydet eller sure. 

Anmeld

22. juni 2014

mit1barn

JA, DET VIL VÆRE TARVELIGT AF DIG.

Jeg ville godt nok blive lidt skuffet, hvis min veninde aflyste vores aftale for en anden aftale bare fordi at hun ikke vil blive våd af regnen.

Synes at du er en dårlig veninde når du bare aflyser jeres PLANLAGTE aftale, men du så finder en ny (og måske) bedre aftale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.