Tak for dit svar. Grunden til at jeg er i tvivl er fordi jeg er så bange for at gøre hende ked af det eller skuffet.
Men du skriver at du ikke selv vil blive sur hvis det var dig der blev spurgt. Så det kan godt være at jeg spørger hende om vi kan rykke vores aftale.
Men kan udemærket godt forstå dit synspunkt!
Vend den om, hvad vil du helst have folk gjorde mod dig? Løj dig direkte op i ansigtet me farer for du en dag finder ud af du egentligt bare blev brændt af for vedkommende kunne lave noget andet eller få sandheden og så åbne op for muligheder.
Kan komme med et eks, for to år siden inviterede jeg kærestens familie til min fødselsdag hvor to af hans brødre meldte fra, den ene skulle angiveligt arbejde og den anden havde så mange smerter at han intet kunne og bare ville være hjemme. Dagen efter finde vi ud af de var taget sammen til Vorbasse marked. Det ene par havde jeg forventet et afbud fra det andet par slet slet ikk og blev virkelig sur og såret over de da ikke bare kunne have sagt det til mig, så havde jeg da været ligeglad med de ikke kom, de skal da have lov at gøre hvad de helst vil. Det par vi forventede det af har vi siden ikke inviteret til noget og ser dem aldrig.
Anmeld