Puha det er et svært emne, for hvem "fortjener" det?! Skal vi være helt strikse så burde huen jo egentlig kun være rød,- men så kom HHX, HTX og HF, og som gymnasial uddannelse får man jo en hue.
Jeg har selv en hue fra HG som jeg er rigtig stolt af. Efter en hård folkeskole tid hvor jeg fik af vide at jeg intet kunne finde ud af, ja så blev jeg altså stolt over at få en lilla hue på. Da jeg fandt ud af at jeg kunne det valgte jeg at forsætte med en HHX og nu står der både en blå og en lille hue i skabet. Min HHX er jeg jo nok lidt mere stolt af, men egentlig ikke fordi den er fra HHX, men fordi jeg kender min historie bag og jeg kender de karakterer der står bag ved huen, så på den måde er jeg mere glad for min HHX end mig HG.
Men for at komme tilbage til alle de andre huer, så er det jo svært at sige hvad folk er stolte over? Men synes alligevel at det virker underligt med alle de nye farver der er kommet til, og tænker at man måske kunne gøre noget andet? Ja jeg ved det ikke, ved egentlig ikke helt hvad min mening er omkring det 
Anmeld