SanJose skriver:
Nu kan jeg så sige at hun også kommer til at knokle næste skoleår. Hun er som tidligere sagt med i Forskerspirer og bliver deraf kaldt for en del af skolens elite. Det er ikke bare ligetil at være med i det. Derudover har hun tre A-niveau fag, som det er højste antal A-fag man kan få på HF.
Personligt synes jeg det er noget bavl det med at skulle "underminere" STX'erne "hårde" arbejde. Emma knokler squ ligeså hårdt, og skal derudover færdiggøre tre A-niveau på kun 2 år (altså hvor hun tager både B-, og A-niveau på ét år), hvor STX'erne normalt har 3 år.
Har ikke læst hele tråden... men ja har selv været hf'er og haft 3 a fag... og det er pisse hårdt... vi skal lære og læse det samme på 2 år som stx'er skal på 3 og samtidig skal vi til eksamen og præstere i alle fag og ikke bare et par stykker som en stx'er skal... så ja gu burde en hf'er kunne få en sort hue og ja hun kan bare sig fuck det og så købe den sorte det står hende jo frit for...
Men jeg er noget så stolt af min hue og kan kun sige hvad vi sagde for 10 år siden (fuck 10 år i år!)
"Huen den skal være blå! Den røde er for let at få!"
Anmeld