Emmas dilemma: Farve på studenterhuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

majba

Kamulla skriver:

Ja jeg tog den over 3 år :-) og tak

Tænkte jeg nok! Det er så synd de har ændret på reglerne at det ikke længere er muligt at tilføjer ekstra fag og få SU for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Kamulla

majba skriver:

Tænkte jeg nok! Det er så synd de har ændret på reglerne at det ikke længere er muligt at tilføjer ekstra fag og få SU for det.

Har de det??? Blev student i 2013, er det ændret siden der?? Mener kun jeg skulle have 16 timer for at få su, så det var jo ikke vært at sække med de obligatoriske fag og så de andre på udvidet

Anmeld

23. juni 2014

Røverdatter

Yurie skriver:

Jeg købte ikke en, min far synes det var åndsvagt at bruge så mange penge på en hat man bruger en gang, og jeg havde ikke behov for en, så jeg lavede min egen.

Hehe god idé!
Jeg bliver muligvis student i december måned næste år (tager enkeltfag) så jeg overvejer at anskaffe mig en super sej Nissehue i stedet og få den på når dagen kommer for sidste eksamen.. Og hvis jeg bliver student om sommeren, får jeg en fin sommer-stråhat på hehe

Anmeld

23. juni 2014

Kay

SanJose skriver:

Nu kan jeg så sige at hun også kommer til at knokle næste skoleår. Hun er som tidligere sagt med i Forskerspirer og bliver deraf kaldt for en del af skolens elite. Det er ikke bare ligetil at være med i det. Derudover har hun tre A-niveau fag, som det er højste antal A-fag man kan få på HF.

Personligt synes jeg det er noget bavl det med at skulle "underminere" STX'erne "hårde" arbejde. Emma knokler squ ligeså hårdt, og skal derudover færdiggøre tre A-niveau på kun 2 år (altså hvor hun tager både B-, og A-niveau på ét år), hvor STX'erne normalt har 3 år.

Har ikke læst hele tråden... men ja har selv været hf'er og haft 3 a fag... og det er pisse hårdt... vi skal lære og læse det samme på 2 år som stx'er skal på 3 og samtidig skal vi til eksamen og præstere i alle fag og ikke bare et par stykker som en stx'er skal... så ja gu burde en hf'er kunne få en sort hue og ja hun kan bare sig fuck det og så købe den sorte det står hende jo frit for...

Men jeg er noget så stolt af min hue og kan kun sige hvad vi sagde for 10 år siden (fuck 10 år i år!) 

"Huen den skal være blå! Den røde er for let at få!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.