"Kæmp for alt, hvad du har kært;
dø, om så det gælder,
da er livet ej så svært,
døden ikke heller. "
betyder for nogle af os, at vi godt kan sove et par timer mindre og komme på arbejde alligevel, fordi vi kæmper for det vi tror på, hvilket i denne sammenhæng betyder asyl for mennesker der er desperate (tror I virkelig man bor i assylcenter i 10-15 år fordi det er sjovt?!). desuden betyder det at kæmpe for medmenneskelighed og at vi allesammen er en del af VERDEN og ikke skal opdeles så skarpt i nationaliteter. vi fører krig i deres land og kan alligevel ikke se pointen i, at de skal have asyl, hmmm!
det er voldosmt arrogant at gå rundt og tænke, at folk vil bo i hadske danmark, hvis de har mulighed for at bo i deres hjemland, man trækker da virkelig nitten som flygtning og indvandrer, hvis man kommer til danmark!
jeg er virkelig stolt af de mennesker der går på gaden i den her sammenhæng, og også i sammenhæng med ungdomshuset. det er temmelig tydeligt, at jeg ikke deler politisk holdning med nogen som helst herinde, men jeg håber alligevel at der sidder andre end mig og skammer sig over, at læse alle de kommentarer omkring politivold og rydning af kirken og at aktivister har rastahår og burde ligge i deres senge istedet for at kæmpe for det de tror på. hvis man ikke længere kan gå på gaden i en hjertesag, hvor fanden er vi så henne???? og ja, det udvikler sig nogle gange voldsomt, sådan er det når man har hjertet med i sine handlinger!
nu er det ikke fordi jeg helt vildt gerne vil diskutere med jer på den her tråd, jeg kan ikke se noget formål i, at diskutere min politiske overbevisning med folk der kan skrive som der blir skrevet, MEN jeg er alligevel nødt til - som menneske - at tage afstand fra en hel del af de indlæg der er under denne tråd og samtidig sige, at jeg skammer mig over, at være dansk når jeg læser den her slags.
alt fra mig - over and out!
Anmeld