Det er IKKE en debat vedrørende Danmarks asylpolitik og hvovide de mennesker skal hjemsendes eller ej.
Jeg støtter ikke aktivisternes selvtægt - men ER man aktivist, så får man da ikke noget ud af, at hoppe rundt foran Christiansborg, når de mennesker de kæmper for, bliver hjemsendt på klokkeslettet!
Ja - aktivister gør politiets arbejde besværligt...hvad i alverden skulle vi bruge politi til, hvis ikke, der var mennesker, der trodsede lovene? Det er da netop politiets opgave at bevare kontrollen, der hvor vi andre ville have mistet den. Hvis ikke engang politiet kan bevare kontrollen, hvad i alverden skal vi så bruge dem til? For mig at se, er de så ligedelt beskyttere af bordere som en trussel for borgerne.
Jeg bliver skræmt af at se politiet panikke, som mange gjorde der...bliver skræmt af den psykologi der foregår i en gruppe dynamik, at den kan ske så hurtigt, at knipelbrug på SÅ kort tid i denne gruppe, kan blive SÅ legalt at bruge.
Det var ikke bare at regulere folk - det var TÆSK! og hvis nogen er i tvivl, så se mere end tv'ets brudstykker på youtube...den tøs var ikke den eneste, der blev tæsket liggende, og slået på uden at kunne komme væk.
Jeg bliver satme også irriteret når min 4 årig nægter at gøre, som jeg siger, og fx bare ligger sig på gulvet og nægter at røre sig - men jeg går sq ikke ind og tager en bøjle og truer ham med den, og tæsker ham nogle gange, til han har fattet hem der bestemmer - hvem der er stærkest.
Anmeld