Dagpleje eller vuggestue ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

Mor1986

mor:) skriver:

Det er også smart at dp mødrene bruger hinanden på den måde 

Ja det  man sige, de hat også et tæt samarbejde men er jo heller ikke så mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Mor1986

mor:) skriver:

Men du er jo lige så meget præget af dine erfaringer og er derfor tiltaler for dp. 

Min dreng har været mest knyttet til medhjælperen som lige er gået på barsel. Jeg så hende også som yderst kompetent, men derfor er mine krav stadig at der skal være uddannet personale til stede, fordi det er noget jeg går op i. Sikkert fordi jeg er pædagogstuderende og så er der nogen som går op i andre ting end at personalet er uddannet og det er jo også fint. 

Ja det er rigtig nok. OG da jeg ikke harvede erfaringer med vuggestue så har man også en mere negativ indstilling. Men er ikke i tvivl om der for nogle børn er godt at være der. 

Anmeld

13. juni 2014

LilleChelle

Vuggestue - Fordi der er uddannet personale, de er flere og er derfor flere om at håndtere barnet, og jeg bilder mig selv ind at der er mindre risiko for at den enkelte gør noget forkert ved barnet, da der altid er andre der ser på. De har mange flere børn at spejle sig i. 

Og så bryder jeg mig slet ikke om det at mit barn skal passes hos en for mig vildt frem. Og så forstår jeg slet ikke at man kan miste pasningsgarantien fordi man siger nej tak til en dagplejer der ryger i sit hjem Aldrig om mit barn skal passes et sted hvor der ryges ! 

Anmeld

13. juni 2014

Ciss

Mine har begge gået i vs, og det er jeg utroligt glad for.

Det har været fantastisk, men så var vi også heldige og boede lige ved byens bedste vs.