Er min baby underlig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

M (:

Mami skriver:

Ja men jeg går ud fra hun var mærkelig, for ingen har nogensinde sagt noget i den stil efterfølgende  

Hihi hun tog i hvert fald fejl, for der er intet galt med din lækre søn (:

Har han egentlig men af at født i uge 32?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

stm2812

Anonym skriver:

Var en tur i Føtex hvor en ældre dame begynder at pludre til min datter på 10 uger. Da jeg så skak til at betale siger hun diskret "hun ser altså lidt sjov ud den lille, men det vokser hun nok fra, hellere vokse sig smuk, end omvendt"  Nu har det generet mig hele dagen for synes min pige er helt normal ??? Er jeg blændet af en mors syn på sin baby ??? Er hun underlig at se på ??? Vær ærlig!

Hun er da bare SÅ lækker 

Den gamle dame må sq lige få anskaffet sig nogle briller eller pudset dem hun har. Sikke da en forfærdelig kommentar uanset hvad

Anmeld

10. juni 2014

Mami

M (: skriver:

Hihi hun tog i hvert fald fejl, for der er intet galt med din lækre søn (:

Har han egentlig men af at født i uge 32?

Ja han er bagud motorisk og sprogligt, og så er han sensibel, men det er små tings afdelingen min søn født i uge 29 ville være stærkt handicappet hvis han havde overlevet. 

Men vil ikke stjæle tråden, du er velkommen til at skrive pb hvis det er  

Anmeld

10. juni 2014

Bare gæst

Din lille baby ser da for dejlig ud! Glem du hvad den slemme dame sagde.. hun har tydeligvis ikke helt forstand på småbørn. 

Anmeld

10. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hun ser da så kær og fin ud! Bare glem den mærklige gamle dame! Vh stine

Anmeld

11. juni 2014

SanJose

Din datter ser helt normal ud. Bare rolig, der var bare en gammel gimpe, der havde fået det forkerte ben ud af sengen i morges.

Min søster havde en lignende oplevelse i Føtex dengang hun var gravid. Orker ikke lige at genskrive hele hændelsen her, men hun lagde den ind på HaderKunder.dk efterfølgende. Er stadig i chok over hvordan andre mennesker kan tale til folk.   http://haderkunder.dk/?side=vishistorie.php&nr=6675 

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

SanJose skriver:

Din datter ser helt normal ud. Bare rolig, der var bare en gammel gimpe, der havde fået det forkerte ben ud af sengen i morges.

Min søster havde en lignende oplevelse i Føtex dengang hun var gravid. Orker ikke lige at genskrive hele hændelsen her, men hun lagde den ind på HaderKunder.dk efterfølgende. Er stadig i chok over hvordan andre mennesker kan tale til folk.   http://haderkunder.dk/?side=vishistorie.php&nr=6675 

Synes jo også hun er helt normal og dejlig, men sådanne bemærkninger såre virkelig. Læste lige det om din søster, kan godt forstå hun tog hjem sikke en omgang.! Folk taler med hovedet under armen 

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Hun er da bare SÅ lækker 

Den gamle dame må sq lige få anskaffet sig nogle briller eller pudset dem hun har. Sikke da en forfærdelig kommentar uanset hvad

Det er så sårende at nogen siger sådanne ting. Tusind tak

Anmeld

11. juni 2014

MorDk

Ej du har stødt på en meget underlig dame! Hun skulle skamme sig!!

Din datter ser skøn ud og ligner en ganske alm. skøn baby <3

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ej du har stødt på en meget underlig dame! Hun skulle skamme sig!!

Din datter ser skøn ud og ligner en ganske alm. skøn baby <3

Tusind tak Det kom også virkelig som en mavepuster, og helt umotiveret. Hun havde jo netop stået og pludret med min datter som om hun kunne lide hvad hun så, og så fyrede hun lige den af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.