Ville du blive gravid "før tid" efter en MOLA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2014

Jupiter

lotchen skriver:

Ja, andre har oplevet noget slemt, men du har da også lov til at være ked af det i et stykke tid. Det skal du ikke have det skidt over, tværtimod tror jeg det er godt at tillade sig selv et stykke tid til at bearbejde følelserne. 

Tak for dine støttende ord

Det er også helt umuligt ikke at være ked af det.

Jeg synes at både blodprøver, gravide maver og vores egen dejlige datter konstant minder mig om det vi lige har været igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

Kvist

Jeg havde en Mola tilbage i 2008, første gang jeg var gravid.. Begyndte at bløde i ige 9, og da jeg blev scannet kunne lægerne hurtigt se de druelignende klaser i livmoderen..

Det tog 2 måneder før mit hcg var på 0 og derefter gik jeg til kontrol i et halvt år, før vi blev sluppet fri igen.. 

Blev gravid igen 2 år efter og der blev vi også tilbudt en tryghedsscanning i uge 7..

havde så en sa her i november, og frygtede også det var en mola igen, og at jeg skulle gå og vente, men det var "heldigvis" en alm sa..

kan godt forstå du er nervøs og ikke har lyst til at vente - men jeg var glad for vi gjorde som lægerne sagde.. Det er pisse hårdt, og sled på forholdet, men vi kom ud i den anden ende, hvor vi havde fået bearbejdet det hele..

Er dog enig i at lægerne ved alt alt for lidt om hvad en mola er og indebærer, jeg stod også med en masse spørgsmål som jeg aldrig fik besvaret.. Vi sagde også ja til at være med i noget forskning, men har aldrig hørt mere om det..

håber det bedste for dig 

Anmeld

30. maj 2014

Jupiter

Kvist skriver:

Jeg havde en Mola tilbage i 2008, første gang jeg var gravid.. Begyndte at bløde i ige 9, og da jeg blev scannet kunne lægerne hurtigt se de druelignende klaser i livmoderen..

Det tog 2 måneder før mit hcg var på 0 og derefter gik jeg til kontrol i et halvt år, før vi blev sluppet fri igen.. 

Blev gravid igen 2 år efter og der blev vi også tilbudt en tryghedsscanning i uge 7..

havde så en sa her i november, og frygtede også det var en mola igen, og at jeg skulle gå og vente, men det var "heldigvis" en alm sa..

kan godt forstå du er nervøs og ikke har lyst til at vente - men jeg var glad for vi gjorde som lægerne sagde.. Det er pisse hårdt, og sled på forholdet, men vi kom ud i den anden ende, hvor vi havde fået bearbejdet det hele..

Er dog enig i at lægerne ved alt alt for lidt om hvad en mola er og indebærer, jeg stod også med en masse spørgsmål som jeg aldrig fik besvaret.. Vi sagde også ja til at være med i noget forskning, men har aldrig hørt mere om det..

håber det bedste for dig 

Mange tak for dit svar! 

Jeg ville sådan ønske at jeg havde været mere stædig og forlangt nogle svar.

Men jeg havde været indlagt i to dage, var hamrende ked af det og ville bare gerne hjem til min datter.

Jeg håber at vi får de svar vi har behov for, når vi bliver indkaldt til samtale! Og så vil jeg gøre dem opmærksomme på at jeg synes det er foregået på en ret ubehagelig måde 

Anmeld

30. maj 2014

fresia

Profilbillede for fresia
Jupiter skriver:

Ja jeg tror også jeg skal have talt det igennem hvis det viser sig at være en mola!

Lige nu er jeg helt overbevist, men man håber håber håber til det sidste...

Jeg er sikker på at samme øjeblik man får en positiv g-test, så er ventetiden lykkeligt glemt. Men så længe den står på, er en ulidelig!

Håber også for jer at det ikke er en mola. Det er bestemt ikke sjovt at stå i.
Hvis du får nogle spørgsmål, er du velkommen til at skrive

Anmeld

31. maj 2014

Jupiter

fresia skriver:

Håber også for jer at det ikke er en mola. Det er bestemt ikke sjovt at stå i.
Hvis du får nogle spørgsmål, er du velkommen til at skrive

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.