Du har helt ret - der er helt sikkert en årsag til at de siger som de gør. Jeg kan bare ikke helt forstå den (eller noget af den).
Jeg fik en udskrabning tirsdag i sidste uge, hvor en studerende læge under scanningen "kom til" at spørge den "rigtige" læge om ikke det var en mola. Lægen skyndte sig at snakke henover og lade som ingenting.
Jeg fik senere at vide at jeg ville modtage et brev med indkaldelse til samtale fordi de syntes graviditeten havde set mærkelig ud og de havde sendt vævsprøver til dyrkning.
De bad om ikke at blive gravid før jeg havde hørt mere fra dem.
Så..... Jeg tænker mola og forventer det værste - så bliver jeg da ikke mere skuffet oveni det her mareridt som jeg i forvejen synes det er 
Som sagt er det længe siden jeg havde en Mola graviditet ( 15 år ) så husker ikke alle oplysninger
men min blev opdaget ved nf skanningen hvor fosteret var gået til grunde. Jeg fik en udskrabning og fik besked på bagefter at det var en Mola. ( på sygehuset )
Fik dengang af vide der var 2 typer Mola graviditeter. En krævede opsyn 1/2 år ( den havde jeg ) og den anden krævede 1 års kontrol.
Mine tal var langsom om at komme på 0 - så fik taget blodprøver 1 gang om ugen. Og derefter hver 14 dag.
som jeg husker det var det meget vigtigt at det blev overholdt fordi en ny graviditet kunne gøre det svært at vide om det var en sund graviditet eller mola' en igen. Kan ikke huske om det havde yderlige betydning
det er svært at vente . Vi havde selv ventet længe på graviditet og været i behandling. Og det var en stor sorg at det endte sådan. Troede jo vi var i " sikkerhed " da jeg var noget så langt.
så forstår dine frustrationer . Tænker alligevel det er klogt at vente
Anmeld