Farsdagsgave, hva ska han ha??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Min mand cykler ret meget og ska køre et løb på knap 200km her inden længe så vi har lavet en lille udstyrs kasse til ham med energibare, gel, cykeljakke, drikke osv

Skræddersyet lige til ham! Rigtig smart, og er sikker på han bliver glad for det. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

L&V

StineW79 skriver:

Skræddersyet lige til ham! Rigtig smart, og er sikker på han bliver glad for det. Vh stine

Præcis. Syntes det ska være noget ordentligt og noget han kan bruge. Han bruger selv meget tid på at finde det rette til os når vi skal ha gaver så det fortjener han os

Anmeld

30. maj 2014

StineW79

Præcis. Syntes det ska være noget ordentligt og noget han kan bruge. Han bruger selv meget tid på at finde det rette til os når vi skal ha gaver så det fortjener han os

Her er kærsten også mega god til det med gaver! Han går rundt og laver lister med de ting, man går og snakker om, man mangler i hverdagen feks, også får man det i julegave/ fødselsdagsgave. Det er rigtig fedt, fordi ens gave så altid er en overraskelse.

Også får han bare altid nyt tøj af mig, hvilket ik er ret opfindsomt vh stine

Anmeld

30. maj 2014

Marts<3

Min kæreste har været meget sød og gavmild på det seneste. Han har givet 2 rejser på 1 1/2 mdr og betalt stort set alt i denne mdr. Plus jeg fik min længe ønsket Meyers bagebog i mors dags gave.

Så jeg tror vi skal ud og spise også til distortion bagefter. Også tror jeg simpelthen han for god sex

Anmeld

30. maj 2014

L&V

StineW79 skriver:

Her er kærsten også mega god til det med gaver! Han går rundt og laver lister med de ting, man går og snakker om, man mangler i hverdagen feks, også får man det i julegave/ fødselsdagsgave. Det er rigtig fedt, fordi ens gave så altid er en overraskelse.

Også får han bare altid nyt tøj af mig, hvilket ik er ret opfindsomt vh stine

Sikke en opmærksom mand. Hvor dejligt. He he næh men hvis det er det han mangler.

Han har ik en hobby, noget musik han elsker, noget han tit snakker om eller lignende

Anmeld

30. maj 2014

hekran

Har bestilt et løbearmbånd til mobilen, da min dejlige mand og børnenes far begyndte at løbe for et par måneder siden og gør det trofast tre gange i ugen

Anmeld

30. maj 2014

StineW79

Marts<3 skriver:

Min kæreste har været meget sød og gavmild på det seneste. Han har givet 2 rejser på 1 1/2 mdr og betalt stort set alt i denne mdr. Plus jeg fik min længe ønsket Meyers bagebog i mors dags gave.

Så jeg tror vi skal ud og spise også til distortion bagefter. Også tror jeg simpelthen han for god sex

Uha ja så fortjener han da godt nok at blive forkælet!! Vh stine

Anmeld

30. maj 2014

StineW79

Sikke en opmærksom mand. Hvor dejligt. He he næh men hvis det er det han mangler.

Han har ik en hobby, noget musik han elsker, noget han tit snakker om eller lignende

Ja han er bare dejlig.

Tit er han vist bare for " nærig " til at købe tøj til sig selv. 

Han er lige begyndt at interesser sig lidt for at fiske, så han har været ude og invistere i grej, så tror desvære ik der er så meget at komme efter der. Vh stine

Anmeld

30. maj 2014

StineW79

hekran skriver:

Har bestilt et løbearmbånd til mobilen, da min dejlige mand og børnenes far begyndte at løbe for et par måneder siden og gør det trofast tre gange i ugen

Lyder dælme smart! Vh stine

Anmeld

30. maj 2014

Soffy27

Gud havde da slet ikke tænkt over at jeg også har sådan noget foto-papir herhjemme.. Så må mig og knægten (4 år) være lidt kreative - tak for den idé

Herhjemme får han hans ynglings-parfume i år..

Sidste år fik han en nøglering med sønnikes billede i - samt en perleplade hvori der stod FAR

Forrige år fik han et krus hvorpå vi havde skrevet Verdens Bedste Far (det krus har han brugt hver dag siden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.