Farsdagsgave, hva ska han ha??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2014

JuniMama

StineW79 skriver:

Det er en vildt fed ide, så her " stjæler " jeg den også hvis ungerne er med på den... 

Det er den 6/6. Vh stine

Det er nu altså den 5/6, det er fars dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

BabyMus

SummaSummarum skriver:

Så fandt jeg da lige fars Dag gaven!  Mange tak for fiffet. Skøn skøn ide. Men tænker min søn kommer til at sidde/stå med et meget stort billede - og ellers laver jeg en collage hvor tre billeder med et Jeg - med et Elsker Og et med Dig på blandet sammen med de andre billeder af vores søn. Ved han bliver rørt! Tusinde tak  Men øm HVORNÅR er det fars dag? 

Ja det kunne da være super! Synes det er en sød idé.

Det er fars dag d. 5. juni som også er Grundlovsdag. Det er altid den dato hvert år, hvorimod mors dag er anden søndag i maj og derfor skifter dato.

Anmeld

29. maj 2014

Troldemommi

Jeg har købt en nøglering med en mønt i til f.eks kundevogne, det er altid ham der handler ind her og tit mangler han lige en mønt til vognen, og så står der verdens bedste far på den 

Ikke noget særligt, men jeg tror han bliver glad for den 

Monica 

Anmeld

29. maj 2014

Troldemommi

Jeg har købt en nøglering med en mønt i til f.eks kundevogne, det er altid ham der handler ind her og tit mangler han lige en mønt til vognen, og så står der verdens bedste far på den 

Ikke noget særligt, men jeg tror han bliver glad for den 

Monica 

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bell'star skriver:

Bare lige til Info; det er altså fars dag den 5.juni - på grundlovsdagen

Uha godt du lige fik mig rettet der, for det havde da været ligt skidt at komme en dag for sent vh stine

Anmeld

29. maj 2014

Kvist

StineW79 skriver:

Uha godt du lige fik mig rettet der, for det havde da været ligt skidt at komme en dag for sent vh stine

Hehe, en dag for sent eller en uge for tidlig 

Morten har i dag fået en god flaske rom, en eller anden speciel en - lille flaske da vi jo ikke er millionærer..

han mener nu, da han selv fandt ud af min bommert, at han jo stadig skal have en gave på torsdag - så tror jeg kører i Bauhaus og køber deres billigste vandspreder, som kan fungere på flere måder.. Den vil Albert elske 

Anmeld

29. maj 2014

majba

StineW79 skriver:

Det er en vildt fed ide, så her " stjæler " jeg den også hvis ungerne er med på den... 

Det er den 6/6. Vh stine

Jeg så et billede på insta hvor der var tre billede efter hinanden i samme ramme. På første billede var den store dreng med en lærred hvor det stor F, næste billede var begge drengene og moren med, der stod A og på det sidste billede var den lille dreng stod der R på lærred :-) 

Det syntes jeg var så fint!

Anmeld

29. maj 2014

Christabelle

majba skriver:

Jeg så et billede på insta hvor der var tre billede efter hinanden i samme ramme. På første billede var den store dreng med en lærred hvor det stor F, næste billede var begge drengene og moren med, der stod A og på det sidste billede var den lille dreng stod der R på lærred :-) 

Det syntes jeg var så fint!

Det er jeg faktisk i gang med at lave til min kæreste (bare kun med vores datter der holder en ramme med bogstaverne, på alle tre billeder). Skal bare lige have taget billederne, redigeret dem, printet dem og sat dem i ramme... Godt der er en uges tid til

Jeg har også overvejet at lave en ordcollage på tagxedo.com til ham, men ved ikke helt om det bliver en anden gang.

Derudover har han lige nævnt han godt kunne tænke sig et forklæde og grillhandske til når han skal grille her til sommer (har lige fået have og købt grill), så tror han får et sæt med "verdens bedste far" skrevet på. Har set de har det i bog & idé. Ved ikke om han skal have andet

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Kvist skriver:

Hehe, en dag for sent eller en uge for tidlig 

Morten har i dag fået en god flaske rom, en eller anden speciel en - lille flaske da vi jo ikke er millionærer..

han mener nu, da han selv fandt ud af min bommert, at han jo stadig skal have en gave på torsdag - så tror jeg kører i Bauhaus og køber deres billigste vandspreder, som kan fungere på flere måder.. Den vil Albert elske 

Ih god ide med alkohol! Ku være Theis sku ha en flaske whisky, nu da jeg har brugt næsten en hel flaske til whisky sovs!!

Snakkede jo med brormand den anden dag.. Så hvordan går du og har det?? X

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Christabelle skriver:

Det er jeg faktisk i gang med at lave til min kæreste (bare kun med vores datter der holder en ramme med bogstaverne, på alle tre billeder). Skal bare lige have taget billederne, redigeret dem, printet dem og sat dem i ramme... Godt der er en uges tid til

Jeg har også overvejet at lave en ordcollage på tagxedo.com til ham, men ved ikke helt om det bliver en anden gang.

Derudover har han lige nævnt han godt kunne tænke sig et forklæde og grillhandske til når han skal grille her til sommer (har lige fået have og købt grill), så tror han får et sæt med "verdens bedste far" skrevet på. Har set de har det i bog & idé. Ved ikke om han skal have andet

Tænker faktisk på om man bare ka gå ind til en fotomand med sit kamara/ mobil, og får billede fremkaldt?? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.