Farsdagsgave, hva ska han ha??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2014

Kvist

StineW79 skriver:

Ih god ide med alkohol! Ku være Theis sku ha en flaske whisky, nu da jeg har brugt næsten en hel flaske til whisky sovs!!

Snakkede jo med brormand den anden dag.. Så hvordan går du og har det?? X

Alkohol kan vel altid bruges  - Albert spurgte også som det første i morges om Morten havde drukket sin flaske 

Jamen vi går da og har det ganske godt.. Stille og roligt, venter på det bliver den 26 november 

Hvad med jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Alkohol kan vel altid bruges  - Albert spurgte også som det første i morges om Morten havde drukket sin flaske 

Jamen vi går da og har det ganske godt.. Stille og roligt, venter på det bliver den 26 november 

Hvad med jer??

Her flyver tiden afsted. Fatter ik alberte bliver 2 år, lige om snart. Altså hvor blev min lille fede baby af?? 

Og ellers er der bare travlt med arbejde og ting der ska ordnes.

Det er så spændene for jer!!xxx 

Anmeld

31. maj 2014

majba

StineW79 skriver:

Tænker faktisk på om man bare ka gå ind til en fotomand med sit kamara/ mobil, og får billede fremkaldt?? Vh stine

Du skal have den på en USB så kan man :-)
Det har vi gjort mange gange. Tit fanger man bare de bedste billeder med telefonen :-)

Anmeld

31. maj 2014

Hugoline.

Jeg begyndte at bløde på mors dag (Bio uge 5), så jeg håber på at kunne lave en positiv test på fars dag.

Det kan i alt tilfælde kun blive en bedre gave en den jeg fik

Anmeld

31. maj 2014

Frk.S

Jeg har fået lavet et kaffekrus til hans job.

Der er 3 billeder på. Det ene er et billede af Freja, det andet er et billede af ham og Freja sammen og det sidste er et billede som han selv har tegnet sammen med Freja, hvor han har tegnet rundt om sin egen hånd og så rundt om hendes. Hendes hånd passer så lige inde i hans. Jeg synes det var sådan en sød tegning, så jeg fik den lagt på pc'en så den kunne komme med på koppen.

Og så er der et lille citat fra Freja, som hun har sagt flere gange når han ikke er hjemme: "Han er så sød, min far"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.