Farsdagsgave, hva ska han ha??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2014

Christabelle

StineW79 skriver:

Tænker faktisk på om man bare ka gå ind til en fotomand med sit kamara/ mobil, og får billede fremkaldt?? Vh stine

Det tror jeg godt du kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Christabelle skriver:

Det tror jeg godt du kan

Ja for ellers er det jo lige før, at det ka knipe med at nå at få dem fremkaldt! Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Ja hva ska jeres kærester/ mænd ha i Farsdagsgave i år??

Her har min kæreste fortjent en lille ting, da han er verden bedste far for vores unger, som elsker ham overalt på jorden.  

Det må gerne være en lille ting, han ka lave sammen med ungerne og mig, men det må ik koste ret meget!! Vh stine

Ps han går ik op i pynt, som feks ure osv!! 

Min far "fejre" ikke fars dag - så ikke noget der. Men Laura giver farmand et par lækre solbriller

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Nadia&Daniel skriver:

Min far "fejre" ikke fars dag - så ikke noget der. Men Laura giver farmand et par lækre solbriller

Solbriller var faktisk også en ret god ide! Han låner nemlig altid mine, da han selv kun har et par som er mega grimt og nok ca 10 år gamle.

Hvilke nogen tænker du på, hvis du har mulighed for at dele et billede?! Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

Levi&LilysMor

Har købt en t shirt fra amazon hvor der står daddy since 2011 

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

LevisMor skriver:

Har købt en t shirt fra amazon hvor der står daddy since 2011 

Faktisk også en ret fed ide!! Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

Christabelle

StineW79 skriver:

Ja for ellers er det jo lige før, at det ka knipe med at nå at få dem fremkaldt! Vh stine

Nej det er jo det, men jeg printer dem bare selv

Anmeld

29. maj 2014

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Solbriller var faktisk også en ret god ide! Han låner nemlig altid mine, da han selv kun har et par som er mega grimt og nok ca 10 år gamle.

Hvilke nogen tænker du på, hvis du har mulighed for at dele et billede?! Vh stine

Tja, her får han de samme som jeg har - dog bare i en anden farve

Anmeld

29. maj 2014

L&V

Min mand cykler ret meget og ska køre et løb på knap 200km her inden længe så vi har lavet en lille udstyrs kasse til ham med energibare, gel, cykeljakke, drikke osv

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Nadia&Daniel skriver:

Tja, her får han de samme som jeg har - dog bare i en anden farve

I principet ku min kærste også sagtens få nogen magen til min. Eneste problem er bare at jeg nok har 10 par, så det ville være træls for ham, at alle andre trode han rendte rundt med mine vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.