Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Tænker faktisk på om man bare ka gå ind til en fotomand med sit kamara/ mobil, og får billede fremkaldt?? Vh stine
Tænker faktisk på om man bare ka gå ind til en fotomand med sit kamara/ mobil, og får billede fremkaldt?? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christabelle skriver: Det tror jeg godt du kan
Det tror jeg godt du kan
Ja for ellers er det jo lige før, at det ka knipe med at nå at få dem fremkaldt! Vh stine
StineW79 skriver: Ja hva ska jeres kærester/ mænd ha i Farsdagsgave i år?? Her har min kæreste fortjent en lille ting, da han er verden bedste far for vores unger, som elsker ham overalt på jorden. Det må gerne være en lille ting, han ka lave sammen med ungerne og mig, men det må ik koste ret meget!! Vh stine Ps han går ik op i pynt, som feks ure osv!!
Ja hva ska jeres kærester/ mænd ha i Farsdagsgave i år??
Her har min kæreste fortjent en lille ting, da han er verden bedste far for vores unger, som elsker ham overalt på jorden.
Det må gerne være en lille ting, han ka lave sammen med ungerne og mig, men det må ik koste ret meget!! Vh stine
Ps han går ik op i pynt, som feks ure osv!!
Nadia&Daniel skriver: Min far "fejre" ikke fars dag - så ikke noget der. Men Laura giver farmand et par lækre solbriller
Min far "fejre" ikke fars dag - så ikke noget der. Men Laura giver farmand et par lækre solbriller
Solbriller var faktisk også en ret god ide! Han låner nemlig altid mine, da han selv kun har et par som er mega grimt og nok ca 10 år gamle.
Hvilke nogen tænker du på, hvis du har mulighed for at dele et billede?! Vh stine
Har købt en t shirt fra amazon hvor der står daddy since 2011
LevisMor skriver: Har købt en t shirt fra amazon hvor der står daddy since 2011
Faktisk også en ret fed ide!! Vh stine
StineW79 skriver: Ja for ellers er det jo lige før, at det ka knipe med at nå at få dem fremkaldt! Vh stine
StineW79 skriver: Solbriller var faktisk også en ret god ide! Han låner nemlig altid mine, da han selv kun har et par som er mega grimt og nok ca 10 år gamle. Hvilke nogen tænker du på, hvis du har mulighed for at dele et billede?! Vh stine
Nadia&Daniel skriver: Tja, her får han de samme som jeg har - dog bare i en anden farve
Tja, her får han de samme som jeg har - dog bare i en anden farve
I principet ku min kærste også sagtens få nogen magen til min. Eneste problem er bare at jeg nok har 10 par, så det ville være træls for ham, at alle andre trode han rendte rundt med mine vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128