Farsdagsgave, hva ska han ha??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2014

Chellie

Vi har ingen børn, så her går jeg bare og håber-håber-håber, at jeg kan vise ham en positiv test.. :-) Det er vist den bedste gave, jeg kan give ham Men det er stadig for tidligt, så indtil videre har jeg ingen anelse, om Fars dag er relevant for os endnu ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Aabye

Her får manden absolut ingen ting.. 
Jeg fik heller ikke noget på mors dag.. Og jeg er træt af at gøre en masse ud af det, når det ikke bliver gengældt.. 

Anmeld

29. maj 2014

Lullaby

Ungerne og manden min gør altid en masse ud af det. Gerne blomster og hvis der er råd en lille ting som jeg har ønsket mig. Mors dag i år fik jeg blomster til mine krukker som ungerne havde valgt.

Han ønsker sig langærmede skjorter så ungerne får lov at vælge farverne. :-) 

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
anna111 skriver:

Min kæreste har fødselsdag på fars dag så denne gang har jeg lagt fars dag og fødselsdagsgave sammen da han ønskede sig noget lidt dyrere jeg har købt sådan et anlæg/højtaler til ham han kan bruge i værkstedet da han længe har snakket om han bare så gerne ville have den :-)

Lyder som en rigtig god plan!  Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Chellie skriver:

Vi har ingen børn, så her går jeg bare og håber-håber-håber, at jeg kan vise ham en positiv test.. :-) Det er vist den bedste gave, jeg kan give ham Men det er stadig for tidligt, så indtil videre har jeg ingen anelse, om Fars dag er relevant for os endnu ...

Håber der er gevinst! Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Aabye skriver:

Her får manden absolut ingen ting.. 
Jeg fik heller ikke noget på mors dag.. Og jeg er træt af at gøre en masse ud af det, når det ikke bliver gengældt.. 

Her gør vi heller ik en masse ud af det, men finder som regl på en lille ting, hvis vi husker det!! Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Lullaby skriver:

Ungerne og manden min gør altid en masse ud af det. Gerne blomster og hvis der er råd en lille ting som jeg har ønsket mig. Mors dag i år fik jeg blomster til mine krukker som ungerne havde valgt.

Han ønsker sig langærmede skjorter så ungerne får lov at vælge farverne. :-) 

Jeg fik også blomster til mine krukker. Så fint, og bare en dejlig lille tanke!! Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

EAF

BabyMus skriver:

Prøv og se det billede de har lagt op på denne facebook gruppe i dag. Det er altså en sød idé synes jeg.

https://www.facebook.com/pages/Sjov-med-ungerne/657790124245280?fref=ts

Så fandt jeg da lige fars Dag gaven!  Mange tak for fiffet. Skøn skøn ide. Men tænker min søn kommer til at sidde/stå med et meget stort billede - og ellers laver jeg en collage hvor tre billeder med et Jeg - med et Elsker Og et med Dig på blandet sammen med de andre billeder af vores søn. Ved han bliver rørt! Tusinde tak  Men øm HVORNÅR er det fars dag? 

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

SummaSummarum skriver:

Så fandt jeg da lige fars Dag gaven!  Mange tak for fiffet. Skøn skøn ide. Men tænker min søn kommer til at sidde/stå med et meget stort billede - og ellers laver jeg en collage hvor tre billeder med et Jeg - med et Elsker Og et med Dig på blandet sammen med de andre billeder af vores søn. Ved han bliver rørt! Tusinde tak  Men øm HVORNÅR er det fars dag? 

Det er en vildt fed ide, så her " stjæler " jeg den også hvis ungerne er med på den... 

Det er den 6/6. Vh stine

Anmeld

29. maj 2014

Bell'star

StineW79 skriver:

Det er en vildt fed ide, så her " stjæler " jeg den også hvis ungerne er med på den... 

Det er den 6/6. Vh stine

Bare lige til Info; det er altså fars dag den 5.juni - på grundlovsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.