Jeg har været der i 7 år som dig, bare minus barn!
Mine veninder fik kærester, blev gift og fik børn og jeg kunne ikke engang finde en kæreste! Det var sgu ærlig talt ret meget op af bakke! Jeg var single fra jeg var 22 til jeg var 29 og havde derimellem kun et enkelt forhold på ca 3 måneder. Jeg var på utallige dates, blind dates, netdating og hvad har vi og jeg var ved at blive sindsyg! Jeg havde altid troet, at jeg skulle have mine børn inden jeg blev 30, og alle mine veninder fik både et og to børn før jeg nåede at finde manden! Så frusterende!
Jeg fik meget tit skudt i skoene at jeg måtte være kræsen, at jeg datede for lidt, ikke gav mine dates en chance fordi jeg nogle gange ikke synes jeg havde behov for at gå på en 2. date. Så jeg prøvede at gå på flere dates med nogle fyre, for at se, om alle virkelig havde ret, at jeg var for kræsen eller for hurtigt til at takke nej. Det hjalp ikke et hak! Før jeg mødte min nuværende kæreste... Da jeg mødte ham, var jeg ikke i tvivl om, at hvis han ville have mig, så ville jeg virkelig også gerne have ham! Jeg snakkede med min veninde om at jeg skulle se ham igen, og på det tidspunkt havde vi ikke engang kysset! Men hun sagde med det samme, at jeg lød helt anderledes end jeg plejede når jeg skulle på date!
Så ja hvis du er nået helt hertil, så kommer pointen her: du har ikke mødt den rigtige! Hvis det havde været en af dem, du havde været på date med tidligere havde du kunne mærke, at det var ham!
Jeg kan godt forstå du er misundelig og jeg kan vitterligt godt huske hvordan det er! Så jeg håber af hele mit hjerte, at det snart er din tur! Og som andre skriver, så ser du knald godt ud, så op med humøret og find selvtilliden frem, så skal det nok komme!
Og misundelsen over din søsters graviditet, kan jeg virkelig godt forstå! Det er da også virkelig dårlig stil af din familie, at de slet ikke blev glade, da du var gravid! Det har forhåbentlig ændret sig, så de er blevet glade for din søn! Men hvor er det træls at de ikke kan træde til og hjælpe! Har du ikke nogle venner der kan hjælpe, så du har mulighed for at komme ud?
Kæmpe