Jeg er GRØN af misundelse og en DÅRLIG veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2014

Isabella_mor

Kamulla skriver:

er på markedet så meget jeg nu egentlig kan... men er ikke en jager... det har jeg været men det slut nu... men min søn ser jo ikke sin far, og har en familie der ikke føler for at hjælpe mig mm. jeg skal noget og virkelig søger barnepige i 1 dag... 

og tak... føler jeg ikke jeg er... kun af mænd der vil have sex.. og det pjat gider jeg ikke spilde min tid på.. jeg vil føle jeg er special, og ikke bare en der skal ordnes 

jeg har været kræsen men syntes jeg ikke jeg er mere... ligger vægt på personligheden, men self skal jeg også tænde på ham.. den sidste jeg datede i 3 mdr var egentlig ikke min type.. ikke grim men typemæssigt bare ikke mig.. men jeg gav det en chance og blev forblændet af hans humor og personlighed... det viste sig så at han var som de andre.. han kunne ikke nøjes med mig så han så mange flere ved siden af  min selvtillid er helt i kulkælderen pt

øv det lyder da bare som om du er omgivet af idioter..

når man ikke kan få afsat kvægten hos familien, så kan jeg godt se det må være svært, der må dine veninder da være lidt solidariske og træde til så deres singleveninde kan komme ud og bladre lidt i fyrene ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Kamulla

Billemyre skriver:

Det kan jeg godt forstå.
Jeg har også altid haft et stort ønske om børn, og har "altid" været meget afklaret med, at havde jeg ikke mødt en mand inden jeg blev (ca.) 30, ville jeg prøve ad anden vej.

Jeg tror på, du nok skal finde kærligheden... jeg kender dig selvfølgelig ikke, men du virker altid så sød og rar herinde, så andet skulle da være mærkeligt 

mange tak.. jaahh.. det er vel bare at møde den rigtige.. og det skulle vise sig ikke var så nemt for mig... men det gør ondt at skulle opleve veninders lykke endnu engang... 

Anmeld

25. maj 2014

Billemyre

Kamulla skriver:

mange tak.. jaahh.. det er vel bare at møde den rigtige.. og det skulle vise sig ikke var så nemt for mig... men det gør ondt at skulle opleve veninders lykke endnu engang... 

Øv, det forstår jeg godt 
Og det er jo lidt fy-fy at sige åbent, at man er misundelig, men selvfølgelig gør det ondt.

Anmeld

25. maj 2014

Kløver

Kram, den rigtige skal nok komme 

Anmeld

25. maj 2014

Kamulla

Isabella_mor skriver:

øv det lyder da bare som om du er omgivet af idioter..

når man ikke kan få afsat kvægten hos familien, så kan jeg godt se det må være svært, der må dine veninder da være lidt solidariske og træde til så deres singleveninde kan komme ud og bladre lidt i fyrene ;D

hehe ja men gider jo heller ikke ud alene

Anmeld

25. maj 2014

Kamulla

Billemyre skriver:

Øv, det forstår jeg godt 
Og det er jo lidt fy-fy at sige åbent, at man er misundelig, men selvfølgelig gør det ondt.

ja derfor kommer det ud her ud med det skal jeg... 

Anmeld

25. maj 2014

Kamulla

Maja84 skriver:

Kram, den rigtige skal nok komme 

mange tak... i hope... some day

Anmeld

25. maj 2014

chael

Kamulla skriver:

JA... det er jeg sku med de følelser jeg sidder med.. 

har 2 dejlige veninder der sidste år blev skilt fra deres mænd... Jeg har været single i 7 år, og før det egentlig aldrig haft et rigtigt forhold... så ved ikke hvad det vil sige..

Nå... men den ene har levet det vilde singleliv når ex´en har haft ungerne, datet en del og brokket sig over singlelivet og hun syntes det var hårdt, alle var dumme og hun gav op på mænd (før hun havde været single i 1 år) nu svæver hun på en lysserød sky og helt ærligt... jeg er bare grøn af misundelse... det er MIN tur... syntes ikke det er fair..

den anden veninde er også begyndt at date en som hun nu har set flere gange og er blevet lidt glad for.. hun har endnu ikke rundet det år som single... 

ja... når de skriver de her ting til mig har jeg bare lyst til at skrige at de skal lade mig være og fise om bag køen så de kan prøve at være i mine sko i lidt mere end 1 år.. eih... 

tror jeg har opgivet håbet om det nogensinde er noget jeg skal opleve... er nede i et sort hul pt. og kan virkelig ikke finde noget positivt.. jeg føler måske jeg har mistet mig selv.. og være sådan er slet ikke mig.. heller ej føle de ting..

min søster er også gravid.. og jeg er også grøn af misundelse på deres barn er planlagt, familien sad og græd af glæde da hun annoncerede graviditeten til juleaften og at min ældste søster er så hooked på hendes graviditet... min var jo en skænsel.. min ældste søster græd.. men ikke af glæde men af sorg.. hun kørte på mig psykisk så jeg blev indlagt med for tidlige veer ... ja kunne blive ved... 

undskyld... skulle bare ud med det... 

ps. for det ikke skulle være løgn så er sønnen på 6 mega skruk og forstår ikke hvorfor jeg ikke bare vil give ham en lillesøster når alle andre får en lillesøster eller bror... øv det er hårdt..

Og du er bare SÅ køn!!!

Det er du virkelig...

Kender godt følelsen...

Nu har jeg ikke lige været alene i 7 år, "kun" 1,5 år

Men kender godt følelsen...

Kan relatere til de fleste ting du skriver...

Jeg magter heller ikke at se en far være der for sine børn og så lige stikke konen et kys, jeg kunne brække mig over det ????

Op i r*ven, sådan plejer jeg at sige når jeg ikke gider dvæle for meget

Han er derude... Sådan er det bare!!!

Anmeld

25. maj 2014

Isabella_mor

Kamulla skriver:

hehe ja men gider jo heller ikke ud alene

altså hvis du nu skal på en date jo  

Anmeld

25. maj 2014

Kamulla

chael skriver:

Og du er bare SÅ køn!!!

Det er du virkelig...

Kender godt følelsen...

Nu har jeg ikke lige været alene i 7 år, "kun" 1,5 år

Men kender godt følelsen...

Kan relatere til de fleste ting du skriver...

Jeg magter heller ikke at se en far være der for sine børn og så lige stikke konen et kys, jeg kunne brække mig over det ????

Op i r*ven, sådan plejer jeg at sige når jeg ikke gider dvæle for meget

Han er derude... Sådan er det bare!!!

en far der hvad?? er det en du har datet der har gjort det????

men ja... syntes bare der er gået ufattelig lang tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.