Jeg er GRØN af misundelse og en DÅRLIG veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.112 visninger
41 svar
39 synes godt om
25. maj 2014

Kamulla

JA... det er jeg sku med de følelser jeg sidder med.. 

har 2 dejlige veninder der sidste år blev skilt fra deres mænd... Jeg har været single i 7 år, og før det egentlig aldrig haft et rigtigt forhold... så ved ikke hvad det vil sige..

Nå... men den ene har levet det vilde singleliv når ex´en har haft ungerne, datet en del og brokket sig over singlelivet og hun syntes det var hårdt, alle var dumme og hun gav op på mænd (før hun havde været single i 1 år) nu svæver hun på en lysserød sky og helt ærligt... jeg er bare grøn af misundelse... det er MIN tur... syntes ikke det er fair..

den anden veninde er også begyndt at date en som hun nu har set flere gange og er blevet lidt glad for.. hun har endnu ikke rundet det år som single... 

ja... når de skriver de her ting til mig har jeg bare lyst til at skrige at de skal lade mig være og fise om bag køen så de kan prøve at være i mine sko i lidt mere end 1 år.. eih... 

tror jeg har opgivet håbet om det nogensinde er noget jeg skal opleve... er nede i et sort hul pt. og kan virkelig ikke finde noget positivt.. jeg føler måske jeg har mistet mig selv.. og være sådan er slet ikke mig.. heller ej føle de ting..

min søster er også gravid.. og jeg er også grøn af misundelse på deres barn er planlagt, familien sad og græd af glæde da hun annoncerede graviditeten til juleaften og at min ældste søster er så hooked på hendes graviditet... min var jo en skænsel.. min ældste søster græd.. men ikke af glæde men af sorg.. hun kørte på mig psykisk så jeg blev indlagt med for tidlige veer ... ja kunne blive ved... 

undskyld... skulle bare ud med det... 

ps. for det ikke skulle være løgn så er sønnen på 6 mega skruk og forstår ikke hvorfor jeg ikke bare vil give ham en lillesøster når alle andre får en lillesøster eller bror... øv det er hårdt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2014

Isabella_mor

din tid skal nok komme... 

du hopper jo nok bare ikke lige på krogen med den første og den bedste..  

Anmeld

25. maj 2014

Kamulla

Isabella_mor skriver:

din tid skal nok komme... 

du hopper jo nok bare ikke lige på krogen med den første og den bedste..  

men 7 år??? og ikke udsigt til nogen som helst... 

Anmeld

25. maj 2014

Isabella_mor

Kamulla skriver:

men 7 år??? og ikke udsigt til nogen som helst... 

jamen er du på markedet... altså kommer du UD og møder folk??

er du måske for kræsen??

er dine kriterier for uopnåelige?

jeg må jo indrømme at du er en af de SMUKKESTE kvinder jeg længe har set, og så undrer det mig jo bare når du siger at du har været single i 7 år.!! du burde jo være ombejlet a h til.

Anmeld

25. maj 2014

B&J

jeg ønsker virkelig af hele mit hjerte din tid snart kommer. men jeg ved jo heller ikke hvad du gør for at møde en masse eller om du dømmer dem for hurtigt eller hvad du gør jeg kender dig jo slet ikke ud over du altid er så sød her inde...

men håber virkelig kærligheden kommer til dig snart for ja det er da din tur for det er da ikke sjovt at side der alene når alle finder lykken men kan jo også være det bare er en kæreste og kort tid efter er det slut igen.

håber når du finder en at det er MANDEN !

Anmeld

25. maj 2014

Kamulla

Isabella_mor skriver:

jamen er du på markedet... altså kommer du UD og møder folk??

er du måske for kræsen??

er dine kriterier for uopnåelige?

jeg må jo indrømme at du er en af de SMUKKESTE kvinder jeg længe har set, og så undrer det mig jo bare når du siger at du har været single i 7 år.!! du burde jo være ombejlet a h til.

er på markedet så meget jeg nu egentlig kan... men er ikke en jager... det har jeg været men det slut nu... men min søn ser jo ikke sin far, og har en familie der ikke føler for at hjælpe mig mm. jeg skal noget og virkelig søger barnepige i 1 dag... 

og tak... føler jeg ikke jeg er... kun af mænd der vil have sex.. og det pjat gider jeg ikke spilde min tid på.. jeg vil føle jeg er special, og ikke bare en der skal ordnes 

jeg har været kræsen men syntes jeg ikke jeg er mere... ligger vægt på personligheden, men self skal jeg også tænde på ham.. den sidste jeg datede i 3 mdr var egentlig ikke min type.. ikke grim men typemæssigt bare ikke mig.. men jeg gav det en chance og blev forblændet af hans humor og personlighed... det viste sig så at han var som de andre.. han kunne ikke nøjes med mig så han så mange flere ved siden af  min selvtillid er helt i kulkælderen pt

Anmeld

25. maj 2014

Kamulla

B&J skriver:

jeg ønsker virkelig af hele mit hjerte din tid snart kommer. men jeg ved jo heller ikke hvad du gør for at møde en masse eller om du dømmer dem for hurtigt eller hvad du gør jeg kender dig jo slet ikke ud over du altid er så sød her inde...

men håber virkelig kærligheden kommer til dig snart for ja det er da din tur for det er da ikke sjovt at side der alene når alle finder lykken men kan jo også være det bare er en kæreste og kort tid efter er det slut igen.

håber når du finder en at det er MANDEN !

mange tak hvor er du sød ... hmmm har aldrig fået andet af vide end jeg er sød og en smule skør.. hehe.... 

Anmeld

25. maj 2014

Billemyre

Forstår godt, at det ikke kan være sjovt!
Stort kram til dig 
Jeg har desværre ingen dating-råd at give.... men jeg håber, du snart finder kærligheden 

Min mands bedste ven var længe frustreret over ikke at have kæreste og børn. Han havde krydset de 40 og var ved at være rigtig desperat - og var meget ked af det.
En dag mødte han min bedste veninde, og efter et turbulent år med on/off forhold og kriser, har de fundet endeligt sammen og har nu en lille datter sammen på snart et år.

Han er lige blevet 43... og han havde aldrig før haft en "rigtig" kæreste (og der er bestemt intet galt med ham!).

Og nu fik jeg så lige givet dig en solskinshistorie, og det var ikke for at gnide salt i såret, men blot for at sige, at jeg har været vidne til samme frustration som din og føler med dig - men også for at sige, at der virkelig ER lys forude.
Og forhåbentlig skal du ikke vente til du er i 40'erne!!

til dig...

Anmeld

25. maj 2014

Kamulla

Billemyre skriver:

Forstår godt, at det ikke kan være sjovt!
Stort kram til dig 
Jeg har desværre ingen dating-råd at give.... men jeg håber, du snart finder kærligheden 

Min mands bedste ven var længe frustreret over ikke at have kæreste og børn. Han havde krydset de 40 og var ved at være rigtig desperat - og var meget ked af det.
En dag mødte han min bedste veninde, og efter et turbulent år med on/off forhold og kriser, har de fundet endeligt sammen og har nu en lille datter sammen på snart et år.

Han er lige blevet 43... og han havde aldrig før haft en "rigtig" kæreste (og der er bestemt intet galt med ham!).

Og nu fik jeg så lige givet dig en solskinshistorie, og det var ikke for at gnide salt i såret, men blot for at sige, at jeg har været vidne til samme frustration som din og føler med dig - men også for at sige, at der virkelig ER lys forude.
Og forhåbentlig skal du ikke vente til du er i 40'erne!!

til dig...

mange tak.. og nej forhåbentlig nej.. men er jeg single om 4 år vælger jeg at tage sagen i egen hånd mht. flere børn... så må jeg vel bare leve uden kærligheden

Anmeld

25. maj 2014

Billemyre

mange tak.. og nej forhåbentlig nej.. men er jeg single om 4 år vælger jeg at tage sagen i egen hånd mht. flere børn... så må jeg vel bare leve uden kærligheden

Det kan jeg godt forstå.
Jeg har også altid haft et stort ønske om børn, og har "altid" været meget afklaret med, at havde jeg ikke mødt en mand inden jeg blev (ca.) 30, ville jeg prøve ad anden vej.

Jeg tror på, du nok skal finde kærligheden... jeg kender dig selvfølgelig ikke, men du virker altid så sød og rar herinde, så andet skulle da være mærkeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.