Jeg har prøvet at være single i 3 år, så jeg kan følge mange af dine tanker. Det er ganske frustrerende. På et tidspunkt blev jeg bare træt af altid at skulle være den, som ikke havde en kæreste/mand med, uanset hvor man var (med veninder eller ej).
Jeg blev så træt af det, at jeg begyndte at date alt, hvad jeg kunne komme i nærheden af. Net dating gjorde det faktisk en smule nemmere for mig, da man hurtigt kan filtrere dem fra, som måske allerede er et dårligt match. Det kan lyde lidt kynisk, men skulle man date dem alle, så bliver man aldrig færdig 
Jeg datede mere end 50 mænd via dating.dk, og fandt blandt dem den mand, jeg er sammen med i dag. Han var ikke blandt de første, men heller ikke blandt de sidste. Det at jeg datede så mange gav mig også en viden om, at ham, jeg troede, der var min prins, faktisk ikke så ud og opførte sig, som jeg troede han gjorde...
Det krævede hårdt arbejde, og jeg skulle mange gange holde min følelser i hånden, da der er mange tiltrækkende, flinke og imponerende mænd derude.
Men, for at komme til pointen: Kom i gang med dating! Hvis dem du har datet førhen ikke har ført til noget, så prøv evt. at date en anden type, eller én som du normalt ikke ville date. Min mand er ikke den type, som jeg ville have spået, jeg ville ende op med 
Du bestemmer selvfølgelig selv, om du kan bruge mine erfaringer til noget. Men, uanset hvad så skal du have held og lykke 
Jeg ved din mand er derude et sted