Mama85 skriver:
Tak, er tildels enig med dig, men det er jo i bund og grund netop dér problemet er opstået, og jo, hvis jeg ikke handler på det, så er jeg med til at svigte de drenge i et vist omfang, der er jo en hårfin balance i hvornår og hvordan man skal handle, og det er jo dér jeg også har et problem- for jeg ved at kommunen er inde over familien, og kommer jævnligt, men på tidspunkter hvor drengene er i skole..og helt enig med dig at de ikke skal genere hverken mig eller min datter eller andre- bare fordi at man har ondt af dem!
Har du prøvet at snakke med de andre naboer om det ? Du skriver, at de to drenge er overalt, så de andre naboer kender måske også til problemet ?
Hvis det var mig, ville jeg overveje at snakke med faren og moren til børnene på samme tid, for ikke at gå bag om ryggen på nogen. Med hensyn til drengene, dem ville jeg smide ud af haven så snart jeg så dem, de har da ikke ret til bare at gå ind uden at være inviteret. Jeg ville blive stiktosset hvis det blev ved med at ske. Man skal simpelthen have lov til at være i fred på sin egen matrikel, hvis man ønsker det.
Til slut, jeg forstår godt, at du ikke vil have de børn til at omgås din datter. Det ville jeg heller ikke hvis det var mine børn.
Anmeld