har vi. Moderen er ikke helt normal, og er hjemmegående. Faren i familien er langturschauffør og er kun hjemme i weekenderne, de har sammen 3 hjemmeboende sønner, hvoraf den ældste er over konfirmationsalderen. Men der er de 2 sønner her, som er et par år ældre end min datter. De har for nyligt været tvangsfjernede hjemmefra i et par måneder, og er kommet hjem igen. De er meget kontaktsøgende og er heller ikke helt normale (sådan nogle typer der bliver bragt til og fra skole i taxa), de kan stå og glo på os uden at sige noget i maaaaaange minutter, og jeg bryder mig egentlig ikke om at især den ene opsøger min datter og hendes veninde som også er en genbo til os. Han snakker utrolig dårligt, og er ikke den skarpeste kniv i skuffen, og kommanderer med min pige og hendes veninde, og har sågar truet dem flere gange. Kald mig sippet og kold, jeg vil bare ikke have den dreng/de drenge i nærheden af min pige og slet ikke på min grund, hvordan pokker får jeg forklaret en halv åndssvag mor, på en pæn måde, at hun skal sige til hendes børn at de skal holde sig langt væk fra min datter? Det skal lige siges at moderen binder sig utrolig hurtigt til fremmede, og forventer at vi alle skal sidde på skødet af hinanden, blot fordi at vi bor på samme gade.
Anmeld