Selvfølgelig skal der være plads til forskellighed, men når jeg henvender mig til en person i en tråd omkring en ytring, så forventer jeg da at vedkommende svarer på mit spørgsmål...
Man kan da ikke bare slynge alt muligt ud uden, at skulle stå til ansvar for de ting man skriver - man er da nødt til, at stå ved de ting man skriver. Hvis man ikke har tænkt sig, at deltage i en debat bør man (efter min mening) slet ikke kommentere tråden.
Kh M
Men det er da fint du mener det, men sådan er det jo bare ikke herinde...mennesker kommer her og er med i alle de debatter de vil og de skal da ikke sidde og være nervøse for at komme med en mening fordi de i nogles øjne skal komme med argumenter og dokumentation.
Måske er debatter på sådanne fora som disse, så bare ikke meget værd når du har det som du har...tænker at ansigt til ansigt mere er dig-smiler
Og så har de fleste herinde vel også meget andet at lave end at følge med i hver eneste debat de har sagt deres mening i....jeg må sige at jeg på ingen måde kan blive irriteret, men jeg har heller ikke gjort mig en masse tanker og forventninger, ikke til andre end mig selv g de må jo så bare afstemmes med virkeligheden...
Knus Eva..med en lille frisk fyr hjemme nu på 4 md....og to store i skolen...vildt...
Anmeld