KarinaIda skriver:
Jeg personligt deltager da også i debatter, men går der så længe inden jeg kommer på igen, kan jeg altså godt glemme jeg har deltaget, og derved ikke gør det førdigt hvis folk har kommenteret det jeg har skrevet.
Detter gør jeg ikke fordi jeg ikke vil deltage, men jeg tænker simpelthen slet ikke over det når jeg kommer på igen.
Jeg synes heller ikke Eva og Tanja har gjort stemningen dårlig, ved og komme med deres meninger. Vi alle har HVER sin mening, uanset om den er go eller dårlig, og nogle folk har bare sværer ved og utrykke sig end andre.
Det er fint man starter sådan en debat, det slet ikke det, men man må så også bare indfinde sig med, at vi ikke alle er ens og har de sammen holdninger og meninger, samt alle utrykker sig forskelligt.
Jeg kommentere ikke dette for og virke sur eller for og sige folk bare kan smutte hvis de ikke kan lide "lugten i bageriet", jeg kommentere bare dette med min mening, og ser ikke surt eller noget på nogen. Vi alle skal have lov til og komme med sine ´meninger, men nogle gange er der desværre nogle der ikke kan tåle det...
Karina
Personligt synes jeg det er en anelse fejt, at komme ind i en debat og bidrage med ens holdning ved også, at forholde sig til enmet - hvorefter man bliver enig med sig selv om, at tråden egentlig er trættende og har været oppe alt for mange gange!
Jeg synes det er pisse hamrende ubehøvlet (
undskyld sproget) når jeg selv/ eller enhver anden har siddet og brugt tid på, at skrive et indlæg til debat. Derved har det (for mig) ødelagt en del... Det er måske svært for jer andre, at sætte jer ind i - men sådan er vi så forskellige.
Det skal ikke handle komme an på hvorvidt Eva eller Tanja har ødelagt det ene eller det andet - for det har jeg min helt egen holdning om som jeg også har udtrykt foroven... Nok om det!
Jeg er nysgerrig efter, at høre hvad det er der får folk til ikke at respondere på noget de selv har ytret i en debat... og det du skriver er så din måde, at handle på, det er en del af din måde, at være på og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at der ikke ligger andet bag end glemsomhed.

(
som du selv skriver)
Men i min verden går man ikke halvhjertet ind i en diskussion, man diskuterer de emner man finder interessante og "følger dem til dørs".
Jeg kan ikke sætte mig ind i den måde, at debattere på . Jeg har aldrig sagt vi skal have de samme holdninger og meninger om tingene, jeg har blot udtrykt, at jeg ikke kan forholde mig til, at folk ikke kan argumentere for deres holdninger når man beder dem om det. Nogle af tingene der bliver debatteret herinde er faktisk (i min verden igen) ret alvorlige og handler om børn - når så nogen kommer og siger, at de mener "sådan og sådan" bør de også kunne fortælle hvad der ligger til grund for deres ytringer? Er du virkelig ikke interesseret i det......... eller tænker du måske bare ikke over det?
Kh M