Jeg er ikke sikker på hvad du helt præcis mener med dit indlæg, andet end at det lyder til, at du ofte mangler svar på dine mod-spørgsmål, når du har tiltalt en trådstarter........
For mit eget ved kommende kan man altid stille mig helt konkrete spørgsmål, på alle emner, har ingen tabuer, og så svarer jeg gerne efter bedste evne. Og jeg vil altid forsøge at holde det i en pæn tone. samtidig er jeg meget lige ud af posen, og kan ikke altid overskue at skrive et meget langt og meget detaljeret svar. derfor får jeg tit lagt et indlæg som er kort og kontant. og nogle folk opfatter måske så mine svar/spørgsmål meget ensidigt....
Og det er der jeg mener man godt nogen gange må stille et konkret modspørgsmål, for at undgå eller udrede en misforståelse, inden der går kuk i kommunikationen.
Jeg synes det er lidt træls at nogle folk opretter indlæg, om at de ikke kan lide det og det hos andre debattører (altså indlæg der har en mere negativ drejning end dette), og at de så bliver hysteriske over de svar der måtte komme, blot fordi alle ikke råber i kor 'du har ret!'....
Jeg synes også det er træls når folk svarer i en tråd, kun for at være ubehøvlede, og få sendt grimme gloser afsted... det kan man ikke være bekendt. Bare fordi man ikke kan se hinanden i øjnene, behøver man jo ikke være direkte ond.
Jeg synes at de bedste debatter er dem, hvor vi alle kan være flinke, og blive enige om at være uenige, og samtidig holde en sober tone....
Anmeld