chael skriver:
Jo, men det kan også ske ved 40.
Jeg synes man skal lade være med at være så selvforherligende og hævde sig selv så meget...
Men indrømme vi er mennesker og ikke lever livet strengt efter Danmarks love...
I'm so sorry... Men jeg besidder ikke behovet for at udstråle mig selv som paragrafrytter ??
Det er da ikke at forherlige sig selv at følge de regler, der findes i landet - for os alle sammen! Hvis man er misfornøjet med lovene, så må man arbejde med at få dem ændret. Det kan ikke nytte noget, hvis alle har en holdning, hvor det er ok at bryde de regler, man ikke selv bryder sig om. Det har ingenting med at være paragrafrytter eller hellig, men hvis samfundet skal fungere, så må vi respektere de fælles regler. Jeg er ikke interesseret i, at andre skal køre mine børn ned ved et uheld, ved for høj fart eller fordi de har sin opmærksomhed på telefonen i stedet for på vejen. Af samme grund bruger jeg ikke selv telefonen, når jeg kører, og jeg kører efter fartsgrænserne. Det har intet med at være selvforherligende at gøre. Det drejer sig ret og slet om at tage ansvar og være bare lidt ydmyg, så man anerkender, at man også selv kan gøre fejl og tage højde for det.
Beklager surt opstød, men detteher er faktisk vigtigt i mine øjne.
Anmeld