Frk.S skriver:
Nu er jeg jo én af dem der synes at det er dybt latterligt når jeg ser én der skriver fx på Facebook "fotovogn der og der"
For det første, så skal folk sgu da ikke kun køre pænt når der er risiko for det kan gøre ondt på pengepungen. For det andet.... dem der advarer, sidder de så lige og opdaterer på Facebook mens de kører?? 
Her den anden dag så jeg så et opslag med et billede af nye fotovogne. Teksten var noget i stil med "sådan ser politiets nye fotovogne ud. Del del del, så vi alle kan beholde vores kørekort"
WTF??? Er jeg den eneste der mener, at hvis man kører så råddent, at man stod til at miste sit kørekort, hvis man blev fanget, så BØR man også miste sit kørekort??
Til jer der evt. er med til at advare om fotovogne. Synes i helt seriøst at det er ok at folk kører råddent når der ikke lige er en fotovogn til at fange dem?
Og kører i ind til siden for at opdatere?
Undrer mig virkelig.....
Jeg er af samme holdning som dig. Ønsker man at beholde det kørerkort man har betalt så mange penge for at få, må man også kører herefter, det koster nemlig også penge at få det igen bagefter!
Jeg har også venner der advare om fotovogne diverse steder, og har også spurgt ind til hvordan de lige når at advare. En enkelt fortalte at vedkommende havde sænket farten og så lige skrevet en hurtig update omkring dette, da FB på telefonen lå sådan lige til og jeg blev virkelig harm! Især fordi det var i nærheden af et fodgængerfelt ved en skole

Jeg personligt har fravalgt at få kørekort efter jeg var startet op på det, da jeg på mig selv kunne mærke at lige det der med fart, det elsker jeg for meget til at jeg selv turde slippe mig løs bag et ret. Ikke fordi jeg ville kører (alt) for stærkt med mine børn bagi, men hvorfor skal børn generelt miste forældre pga. ubetænksomhed og fordi far/mor lige skulle opdatere vennerne om fotofælderne eller fordi vedkommende bag rettet havde fokus et andet sted end der hvor det skal være når man sidder bag rettet
Anmeld