Gik vandet eller kom veerne først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

mariamiss6

clss skriver:

når vandet går kan man så være i tvivl?

Ja lidt kan man godt har jeg hørt.... hos nogen siver vandet jo bare uden man lægger mærke til andet end at man bliver våd og mange er først lidt i tvivl om hvorvidt de måske bare har tisset i bukserne....

Jeg var ikke selv i tvivl. 1. gang kom det jo slet ikke, før jeg fødte kroppen. det vil sige at hinderne var sprunget, men Bastians hovede stod som en prop i hullet, og blokerede så vandet ikke kunne komme ud.

2. gang gik vandet med et smæld, og samtidig "faldt" Felix ligesom ned i hullet og satte sig fast, så dér var jeg bestemt heller ikke i tvilv, for jeg va rlige komet ud af badet, og havde de ondeste veer, så der var ikke noget at diskutere, i bilen med os....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Mathilde

Jeg ved ikke helt hvornår vandet gik, jeg opdagede det ikke... men første tegn var veer, så tegnblødning og derefter tiltagende veer.
Jeg tror vandet gik mens jeg var i bad ca. 4 timer inden jeg fødte

Anmeld

11. august 2009

Findusinde

Springer lige ind her med et spørgsmål.. Tegnblødninger er der flere af jer  der nævner..  Og det er mere præcist??

Anmeld

11. august 2009

Mathilde

Findusinde skriver:

Springer lige ind her med et spørgsmål.. Tegnblødninger er der flere af jer  der nævner..  Og det er mere præcist??

Når livmodermunden begynder at åbne sig er der nogle små blodkar der brister og det giver en lille blødning... det er en tegnblødning

Anmeld

11. august 2009

Findusinde

Mathilde skriver:

Når livmodermunden begynder at åbne sig er der nogle små blodkar der brister og det giver en lille blødning... det er en tegnblødning

Tak for svaret.. Har tit undret mig når jeg er stødt på ordet..

Tror slet ikke jeg har fået sagt tillykke til dig, med din dejlige datter!

Knus Annemette 34+1

Anmeld

11. august 2009

Mathilde

Findusinde skriver:

Tak for svaret.. Har tit undret mig når jeg er stødt på ordet..

Tror slet ikke jeg har fået sagt tillykke til dig, med din dejlige datter!

Knus Annemette 34+1

Selv tak så behøver du ikke at undre dig længere

Mange tak! Nu er der heller ikke lang tid til du får din guldklump i armene. Tiden går pludselig stærkt!

Knus Mathilde

Anmeld

11. august 2009

Findusinde

Mathilde skriver:

Selv tak så behøver du ikke at undre dig længere

Mange tak! Nu er der heller ikke lang tid til du får din guldklump i armene. Tiden går pludselig stærkt!

Knus Mathilde

Nej, det vare heldigvis ikke længe.. Må sige at jeg er ved at være godt træt af at være gravid..  Føler mig som en rigtig flodhest efterhånden.. Er træt af at jeg ikke kan vende mig i sengen uden det tar ret lang tid at få vendt kroppen..  Så glæder mig HELT VILDT til det er overstået..

Anmeld

11. august 2009

3rollinger

Jeg fik foerst veer, og vandet gik ikke foer jordmoderen prikkede hul paa livmoder. Og det var vel ca. et doegn senere.

Anmeld

11. august 2009

Mathilde

Findusinde skriver:

Nej, det vare heldigvis ikke længe.. Må sige at jeg er ved at være godt træt af at være gravid..  Føler mig som en rigtig flodhest efterhånden.. Er træt af at jeg ikke kan vende mig i sengen uden det tar ret lang tid at få vendt kroppen..  Så glæder mig HELT VILDT til det er overstået..

Sådan havde jeg det også til sidst... Jeg lånte et glidelagen og det gjorde det noget nemmere at vende sig
Jeg var også træt af maven og glædede mig til det var overstået, men nu savner jeg den helt...
Men glæd dig - det er SÅ fantastisk at få sit barn i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.