Gik vandet eller kom veerne først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

clss

når vandet går kan man så være i tvivl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Veer først. Og da vandet gik, så kom presseveen (det føltes som én lang ve )

Anmeld

10. august 2009

Slettet

clss skriver:

Det var jeg, det var min første fødsel og vandet gik mens jeg sov. Jeg vågnede op og tænkte "Fuck nu tisser jeg også i sengen! " men da jeg så gik ud på toilettet var der en fin vandstreg på gulvet efter mig og så kunne jeg jo godt regne ud at det ikke var tis og ganske rigtigt, for Eva kom til verden tre timer efter

Anmeld

10. august 2009

jannie

mit kom i en kæmpe skylle så jeg var bestemt ikke i tvivl, men har da hørt fra nogen at det osse kan sive lige så stille så de har været i tvvl. så det må man jo sagtens kunne være i tvivl om

Anmeld

10. august 2009

ekzunz

clss skriver:

Ja - jeg var ihvertfald i tvivl - fuldstændig åndsvagt, for hvorfor skulle jeg pludselig sidde og tisse i sengen, men tvivlen kom altså alligevel....

første gang gik vandet og veerne kom efter ca. 12 timer. Anden gang kom veerne og vandet gik nogle timer senere...

Anmeld

10. august 2009

starsofheaven

clss skriver:

er bare nysgerrig og vist nok en del utålmodig

men ville lige høre om jeres vand gik først eller kom der først veer? 

jeg fik tegnblødning og derefter meget kraftige veer som varede i 3 døgn derefter kom jeg endelig på fødegangen og der togde vandet hgos mig

Anmeld

10. august 2009

mariamiss6

Ved mig kom veerne først begge gange......... og først senere gik vandet....

eller det vil sige at med nummer 1 kom der slet ikkenoget vand ud før kroppen blev født også, for han havde jo ligesom sørget for at proppe hullet længe inden jeg skulle til at føde/fik veer....

2. gang gik vandet lige da vi havde aftalt at jeg unne begynde at luske mod sygehuset, og SÅ kan i nok tro der kom fart over feltet lige pludselig....

Begge gange har mine veer været super onde før vandet gik....

Anmeld

10. august 2009

louisepigen23

vandet gik om morgenen den 29. marts men der kom ingen veer... så blev jeg sendt hjem og der kom så lidt plukveer i løbet af natten og blev jeg sat i gang med drop den 30. kl halv ti... 3 timer og 42 minutter senere var jeg blevet mor til en dejlig lille dreng

Anmeld

11. august 2009

Mette-Marie

Vandet gik torsdag morgen kl. 8. Jeg fik veer om eftermiddagen ca. kl. 16-17 og fødte Oskar kl. 02.08 fredag morgen.

/M

Anmeld

11. august 2009

SaNiNa

veerne kom først men de blev aldrig kræftige nok og så tog de mit vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.