Gik vandet eller kom veerne først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

Bastian

Veerne først. Vandet gik aldrig, det blev taget på sygehuset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

jannie

der vil jeg give dig ret. så snart det er ovre er det hele glemt igen. men jeg husker da tydeligt hvordan jeg under en slem ve, fortalte gemalen at det her gjorde jeg altså bare ALDRIG igen og at jeg hellere ville køres over af en lastbil... meeen tja, nu er det ved at være tid igen...

man glemmer hurtigt og det er jo det hele værd

Anmeld

10. august 2009

Slettet

clss skriver:

er bare nysgerrig og vist nok en del utålmodig

men ville lige høre om jeres vand gik først eller kom der først veer? 

Ved Eva gik mit vand først og ved Janus fik jeg veér først

Hvor langt er du i din graviditet?

Anmeld

10. august 2009

Slettet

jannie skriver:

der vil jeg give dig ret. så snart det er ovre er det hele glemt igen. men jeg husker da tydeligt hvordan jeg under en slem ve, fortalte gemalen at det her gjorde jeg altså bare ALDRIG igen og at jeg hellere ville køres over af en lastbil... meeen tja, nu er det ved at være tid igen...

man glemmer hurtigt og det er jo det hele værd

Ja det er faktisk sjovt! Da jeg fik veér ved min anden fødsel skreg jeg til min kæreste "ÅH NEJ NU HUSKER JEG DET!!! JEG VIL IKKE ALLIGEVEL!!" ...nu går jeg så alligevel og drømmer om en tredje omgang tortur

Anmeld

10. august 2009

TbCp

clss skriver:

er bare nysgerrig og vist nok en del utålmodig

men ville lige høre om jeres vand gik først eller kom der først veer? 

Vandet gik 6.30 og fra 7.30 begyndte der ulmen i maven som så fortsatte og blev veer

Anmeld

10. august 2009

jannie

det gør jeg sikkert osse når turen kommer til mig igen, men nu ved man jo forhåbentlig hvad der skal ske - hvis alt går vel. det må jo være en fordel i forhold til første gang hvor man jo ikke vidste andet end hvad man havde læst og hørt.

men det skal nu nok gå alt sammen

Anmeld

10. august 2009

clss

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Ved Eva gik mit vand først og ved Janus fik jeg veér først

Hvor langt er du i din graviditet?

jeg er  40+6

Anmeld

10. august 2009

jannie

40+6 ja så er det jo til at se en ende på nu - men tiden føles ulidelig lang. jeg gik til 41+6 - men  for at der snart sker noget ved dig

Anmeld

10. august 2009

TbCp

clss skriver:

hvordan mærkes veer? ved godt det lyder dumt men har jo ikke prøvet det før

Mine startede som en ulmen i maven, lidt som mens-smerter det er den eneste af smerterne jeg kan beskrive.

Da de gik rigtig igang sad de hen over maven på mig. Så fik jeg epidural og da den ikke virkede mere sad veerne pludselig omme ved mine baller

Det der med at man ikke er i tvivl synes jeg ikke er helt rigtigt.
Den første ulmen var jeg kun klar over var begyndene veer fordi vandet var gået og så måtte det jo være det der er på vej.

Men synes man har så mange mærkelige smerter i hele graviditeten så om det er det ene eller det andet kan være svært at vide.
Min veninde var ihvertfald meget i tvivl om det var veer og først da hun tog tid og opdagede at de var rimlig regelmæssige tænkte hun at det nok var dem

Anmeld

10. august 2009

Kaufie

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Ja det er faktisk sjovt! Da jeg fik veér ved min anden fødsel skreg jeg til min kæreste "ÅH NEJ NU HUSKER JEG DET!!! JEG VIL IKKE ALLIGEVEL!!" ...nu går jeg så alligevel og drømmer om en tredje omgang tortur

Så er det rigtigt det med, at kroppen husker 1. gang når man er i gang med 2.fødsel?....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.