Gik vandet eller kom veerne først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

ønskebørn74

clss skriver:

jeg er  40+6

Så kan jeg dælme godt forstå du er uttolmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Misjelle

Her startede veerne først. Var faktisk i tvivl om det var veer eller mens smerter, men tvivlen forsvandt da det begyndt at tage til . Vandet måtte JM prikke hul på eftersom det bare ikke ville gå på trods af jeg havde presseveer og så gik det ellers stærkt .

Anmeld

10. august 2009

clss

jannie skriver:

40+6 ja så er det jo til at se en ende på nu - men tiden føles ulidelig lang. jeg gik til 41+6 - men  for at der snart sker noget ved dig

det gør jeg også

er ved at være træt af at vente

synes godt at der snart kunne ske noget snart

Anmeld

10. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
2 helt forskellige fødsler herfra:

Første gang gik vandet, og da jeg endnu ikke havde fået veer halvandet døgn senere, blev fødslen sat i gang med stik-piller.

Anden gang fik jeg veer først, og da jeg fik presseveer var vandet endnu ikke gået, så jordemoderen tog det.

Så... det er altså meget forskelligt, både fra kvinde til kvinde, men også fra gang til gang.

Men held og lykke med den forestående fødsel... nu MÅ der da snart ske
noget

Anmeld

10. august 2009

Muffinmus

1 gang
Veer i MANGE timer...vandet blev taget efter et døgns tid tror jeg nok.eller længere, husker det ikke da det tog 45 timer-

2 gang, veer, få veer efter gik vandet hjemme...i skvæt, ikke som en stor bølge af vand

Anmeld

10. august 2009

Stumpen

Jeg er begge gange blevet sat i gang (fødte 42+0 og 42+3) og begge gange har der kommet veer først og så har jdm prikket hul på vandet...

Anmeld

10. august 2009

Cris

Mit vand gik slet ikke. Jeg havde været åbnet allerede 10cm i et styk tid og vandet var stadig på plads   JM spurgte, om hun skulle prikke det eller om jeg ville lade det gå på et naturlig måde. Da jeg fik at vide, at det kunne tage lang tid så vil jeg få det prikket med det samme   Som sagt, jeg havde været 10cm i et godt styk tid, så så snart vandet gik så kom presseveerne.

Held og lykke!

Anmeld

10. august 2009

Slettet

clss skriver:

jeg er  40+6

To spsk. amerikansk olie, så skal den bette nok komme ud

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Kaufie skriver:

Så er det rigtigt det med, at kroppen husker 1. gang når man er i gang med 2.fødsel?....

Ja ingen tvivl om det

Anmeld

10. august 2009

lonemus

Jeg har prøvet begge dele - 1. gang gik vandet, 2. gang fik jeg veer uden vandafgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.