Gik vandet eller kom veerne først?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
48 svar
0 synes godt om
10. august 2009

clss

er bare nysgerrig og vist nok en del utålmodig

men ville lige høre om jeres vand gik først eller kom der først veer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

heaven

det er forskelligt fra kvinde til kvinde, men her var der vandafgang , veer 3 timer senere....

pøj-pøj

Jannie

Anmeld

10. august 2009

Kaufie

Veerne var første tegn hos mig - vandet gik da Jordemoren prikkede hul - og så kom presseveerne.

Anmeld

10. august 2009

Tina2

Jeg fik veer først begge gange......

Vandet gik- også begge gange først lige inden jeg fik presseveer.....

Anmeld

10. august 2009

frk Jensen

clss skriver:

er bare nysgerrig og vist nok en del utålmodig

men ville lige høre om jeres vand gik først eller kom der først veer? 

Her gik mit vand først og så kom der veer.. Fødte uge 38 + 1, og var førstegangs fødende..

Knus

Anmeld

10. august 2009

clss

Kaufie skriver:

Veerne var første tegn hos mig - vandet gik da Jordemoren prikkede hul - og så kom presseveerne.

hvordan mærkes veer? ved godt det lyder dumt men har jo ikke prøvet det før

Anmeld

10. august 2009

jannie

hej
veer først og vand 6 timer senere - og guldklump 2 timer efter det .

held og lykke med det hele

jannie 28+1

Anmeld

10. august 2009

Kaufie

clss skriver:

hvordan mærkes veer? ved godt det lyder dumt men har jo ikke prøvet det før

Puuuh, den er svær at svare på..... og nu er det lidt over 2 år siden, så det er lykkeligt glemt

Jeg mener jeg kunne mærke når der var en på vej - maven blev hård og så trak smerterne lidt over i lænden og ned i benene. Så toppede den, og man kunne trække vejret nogenlunde normalt igen.

Jeg var ikke så slemt angrebet af veerne  - kunne sagtens snakke mens de stod på - men foretrak at hænge ind over en stol, lukke øjnene og koncentrere mig om at trække vejret roligt til det var overstået.

Håber du får svar fra nogen, der har det lidt friskere i erindringen.....

Anmeld

10. august 2009

jannie

den er meget svær at svare på syntes jeg, men hægter mig på Kaufie's beskrivelse og vil så bare lige tilføje at du garanteret ikke er i tvivl når du begynder at få de første veer.

Anmeld

10. august 2009

clss

Kaufie skriver:

Puuuh, den er svær at svare på..... og nu er det lidt over 2 år siden, så det er lykkeligt glemt

Jeg mener jeg kunne mærke når der var en på vej - maven blev hård og så trak smerterne lidt over i lænden og ned i benene. Så toppede den, og man kunne trække vejret nogenlunde normalt igen.

Jeg var ikke så slemt angrebet af veerne  - kunne sagtens snakke mens de stod på - men foretrak at hænge ind over en stol, lukke øjnene og koncentrere mig om at trække vejret roligt til det var overstået.

Håber du får svar fra nogen, der har det lidt friskere i erindringen.....

takker for svaret.

og ja tror også gerne på at man lykkeligt glemmer alle smerterne ligeså snart at guldet er kommet ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.