MoarHvidovre skriver:
Vi tog til barnedåb under 1 uge efter, at vi havde fået vores pige. Hun sov bare fra det hele.
Så ja, jeg mener godt, at I kan tage til fødselsdag, hvis alt er som det skal være. Jeg kan godt forstå, at familien bliver skuffet.
Men hvorfor siger I ikke bare, at som udgangspunkt kommer I, men at I tager jer det forbehold for, at se hvordan jeres barn er og hvordan dagene forløbe op til fødselsdagen.
Nu spørger jeg altså lige rent ud... Hvad er det du godt kan forstå familien bliver skuffet over?
Jeg spørger fordi jeg slet slet ikke kan forstå hvordan man kan blive skuffet over nogen man inviterer som ikke kommer, sådan helt generelt..
Mine tanker bliver lidt ironiske..
Jeg er så skuffet over at du ikke vil besøge mig bare fordi du har født for en uge siden, hele dit liv er lige blevet væltet rundt, du sover ikke om natten, så skuffende at du prioritere dit ny fødte barn over mig.. hehe
Jeg meldte fra til en påskefrokost med mine svigerinder fordi jeg var udkørt og trængte til at slappe af.. Det var der fuld forståelse for, selvom vi kun skulle være 9 mennesker..
Anmeld