Anonym skriver:
Åh...
Nu må jeg altså lige pibe lidt.
Min datter er 6 måneder, og i det halve år har jeg ikke fået en eneste hel nats søvn.
Jeg har ikke haft en eneste pause.
Ikke en eneste gang er jeg vågnet veludhvilet.
Hun vågner 3 gange om natten og vil ammes, derudover flere gange, hvor hun skal have sut. Og så "står hun op" kl 6.
Så jeg får heller aldrig sovet til mere end kl 6.
Jeg går rundt og er svimmel, har hovedpine, intet overskud, kvalme og er bare TRÆT!
Hun sover ikke mere end 2 timer om dagen fordelt på 3 lure, og når hun er vågen skal jeg være på konstant, hun vil ikke ligge på legetæppe mere end 2 minutter, hvis jeg er så heldig hun vil det.
Hun vil aktiveres konstant, der skal ske noget hele tiden.
Min kæreste er væk fra kl 6- kl 18, hun kommer i seng kl 19 og det er også mig der putter osv.
Men jeg har så dårlig samvittighed hvis jeg skulle få hende "passet" en nat.
Det er jo synd det ikke er mig som det plejer.
Og jeg ved ikke hvor god min kæreste vil være til det.
Hvad kan jeg gøre?er snart helt desperat, holder mig i live med sukker.
Andre der har haft det sådan?
Hvis jeg fik lov at sove, havde jeg sovet i 3 døgn i træk.
Spiser hun på faste tidspunkter? Jeg tænker på mælken.
Her spiser Lizzie på 9uger(Ja, ved at det er meget yngre, men bær over med mig) kl.7, 11, 15 og 6:30(ikke altid det lykkedes præcis) og så en dreamfeed kl.22:30(som er kl.21 for tiden) og i går sov hun fra omkring 21 til omkring 4 næste morgen. Hun vågner for det meste kun en gang om natten nu.
Rutiner er super gode og er med til at redde søvnen.. (fra en bog.. Ja, ved man skal læse barnet, ikke bogen, men den her bog er fantastisk og den virkede på storebror, der har sovet igennem siden han var tre måneder. De startede på rutinen da han var 2måneder)
Jeg kan ikke præcis huske hvad bogen siger om fra 6måneder, bogen ligger nedenunder.
Anmeld