Neglelak på min søn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2014

modesty

Wampires skriver:

Min eneste betænkning ved det ville være faren ved de forskellige stoffer der kan være i...

Mest hvis man skulle fjerne det igen med neglelakfjerner...

godt nok en del år siden jeg sidst havde med de ting at gøre men husker bare det var ret skrapt og giftigt... Både neglelakken og rensevæsken....

Det er det også. Neglelakken er i sig selv også enormt giftig.

Jeg tænker at det ikke kan skade at putte på en sjælden gang imellem - min søn på to et halvt har to gange fået lov - men kun på lillefingerneglen, netop også grundet sundheds-aspektet, som du er inde på. Men jeg ville aldrig gøre det til noget ofte at små børn skulle have neglelak på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Carina:-)

Flere af mine drenge er kommet i bh med negellak på fingre og tæer og jeg er revende ligeglad med om nogen får tics af det. 

Her må de også gerne være prinsesser og feer -ligesom pigerne må være soldater og pirater 

Anmeld

28. april 2014

LinLin

Jeg ejer ikke neglelak men Adam kom for to mdr siden hjem fra bhv med blå neglelak på tæerne. Han var så stolt (de havde haft spa-dag med fodbad mv.)
han har siden gerne villet have en grøn neglelak -og den opgave har hans far sat sig på

Anmeld

28. april 2014

RosSofi

Ville også give ham det på :-) Min søn vil nogen gange låne mine hårspænder eller prøve mors kjole og det får han lov til.

Anmeld

28. april 2014

melila

selvfølgelig skal han det!  Farmand skal lade være med at pjevse sådan. I børnehaven leger drengene også med dukker og klæde ud tøj - det er både kjoler, hatte, sko osv. De jo ligeså nysgerrige, som det andet køn. Der er ikke noget der er "kønsbestemt" i den alder. Og når mor ser så fin ud, så skal han da også prøve

Anmeld

28. april 2014

MorTil4<3

Swerg skriver:

Min søn på snart 4 år har plaget længe om at få neglelak på. ( han skulle vel ligne sin mor på et eller andet punkt ) .. Jeg gav ham lov og lagde en fin blå lak på tæerne. Hans far er total i mod. Klart nok,. 

Men hvad mener i? Skulle jeg ha sagt til ham at han ikke måtte, eller er det okay jeg lige fik stillet hans nysgerrighed ?

tjaaa. vi havde nok gjort det i sjov, på hjemmefronten, men det var fjernet så snart vi skulle ud af døren

hjemme i sjov kan jeg ikke se noget galt i det, min kærestes datter vil også gerne tit drengeting, så jaa hip som ham, men absolut ikke ude

Anmeld

28. april 2014

Benjamins'mor

Swerg skriver:

Min søn på snart 4 år har plaget længe om at få neglelak på. ( han skulle vel ligne sin mor på et eller andet punkt ) .. Jeg gav ham lov og lagde en fin blå lak på tæerne. Hans far er total i mod. Klart nok,. 

Men hvad mener i? Skulle jeg ha sagt til ham at han ikke måtte, eller er det okay jeg lige fik stillet hans nysgerrighed ?

Jeg synes det er noget pjat at være i mod, min mand var også sur da jeg lagde på min søns tommel tot og fortalte ham at det da var harmløst.

Anmeld

28. april 2014

Hønsemor

Simon havde flere forskellige farver neglelak på i løbet af sommeren og det bringer hverken R's eller mit pis i kog, ligesom han også gerne klæder sig ud som prinsesse og leger frisør mv.
For mig er det en hel naturlig del af deres udvikling og læring om deres identitet, intet barn bliver hverken mere eller mindre hetro- eller homoseksuel af at lege med køns inddelt legetøj som i min verden også er forkert

Anmeld

28. april 2014

-Sigrid-

Swerg skriver:

Min lillebror havde altid lilla neglelak på, i flere år. I dag er han 17, langhåret og har haft to kærester. Og er computernørd, hetro hele vejen igennem

Anmeld

28. april 2014

Mama85

Swerg skriver:

Hvis han vil, og at du er med på den, så ser jeg ingen grund til at han ikke skal jeg ville aldrig gå op om andre drenge går med neglelak, men min dreng får ikke lov! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.