Neglelak på min søn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.095 visninger
42 svar
51 synes godt om
28. april 2014

Swerg

Min søn på snart 4 år har plaget længe om at få neglelak på. ( han skulle vel ligne sin mor på et eller andet punkt ) .. Jeg gav ham lov og lagde en fin blå lak på tæerne. Hans far er total i mod. Klart nok,. 

Men hvad mener i? Skulle jeg ha sagt til ham at han ikke måtte, eller er det okay jeg lige fik stillet hans nysgerrighed ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Isabella_mor

ork. min knægt har jo kun kusiner... så får han da neglelak på når han er sammen med dem... 

hos os er vi ikke imod at vores søn klæder sig ud, får neglelak osv på. det er jo bare leg, sjov og ballade.

Anmeld

28. april 2014

Swerg

Isabella_mor skriver:

ork. min nægte har jo kun kusiner... så får han da neglelak på når han er sammen med dem... 

hos os er vi ikke imod at vores søn klæder sig ud, får neglelak osv på. det er jo bare leg, sjov og ballade.

Ej hvor skønt

Den holdning har jeg nemlig også ! 

Anmeld

28. april 2014

Ciss

I mine øjne skal han da selvfølgelig have lov til at prøve! Det er flot farve og ufarligt - og det ændrer på ingen måde hans sjæl eller karakter, så han bliver mere feminin som voksen, eller hvad nu grunden skulle være til ikke at lade ham prøve. Er ganske træt af mænd, som ikke tør lade de små drenge prøve andet end ekstrem-macho ting.

Alle små børn er jo tiltrukket af fine farver og glinsende ting - og selvfølgelig er de da nysgerrige overfor sådan noget som neglelak. I den alder er det i mine øjne på linje med anden udklædning, og jeg ville da heller aldrig stoppe min dreng, hvis han klæder sig ud i en kjole (som han har gjort flere gange).

Anmeld

28. april 2014

Swerg

Ciss skriver:

I mine øjne skal han da selvfølgelig have lov til at prøve! Det er flot farve og ufarligt - og det ændrer på ingen måde hans sjæl eller karakter, så han bliver mere feminin som voksen, eller hvad nu grunden skulle være til ikke at lade ham prøve. Er ganske træt af mænd, som ikke tør lade de små drenge prøve andet end ekstrem-macho ting.

Alle små børn er jo tiltrukket af fine farver og glinsende ting - og selvfølgelig er de da nysgerrige overfor sådan noget som neglelak. I den alder er det i mine øjne på linje med anden udklædning, og jeg ville da heller aldrig stoppe min dreng, hvis han klæder sig ud i en kjole (som han har gjort flere gange).

Jeg er SÅ enig!!!

Anmeld

28. april 2014

De3Guldklumper

Selvfølgelig skal han have lov.

Her har sønnike haft alle mulige farver på både hænder og tæer

Forstår ikke de mænd som er så forskrækket over disse "pige ting" det gør jo ikke deres drenge mere feminine at have neglelak på eller en dukke i hånden. Det er en del af deres udvikling så selvfølgelig skal det afprøves - man bremser jo heller ikke en pige på vej op i et træ fordi det kun er drenge som klatre i træer

Anmeld

28. april 2014

christina92

Swerg skriver:

Min søn på snart 4 år har plaget længe om at få neglelak på. ( han skulle vel ligne sin mor på et eller andet punkt ) .. Jeg gav ham lov og lagde en fin blå lak på tæerne. Hans far er total i mod. Klart nok,. 

Men hvad mener i? Skulle jeg ha sagt til ham at han ikke måtte, eller er det okay jeg lige fik stillet hans nysgerrighed ?

Selvfølgelig skulle du give ham det på

Anmeld

28. april 2014

Troldemommi

Swerg skriver:

Selvfølgelig  din lille dreng have neglelak på, hvad er det din mand er bange for 

Monica 

Anmeld

28. april 2014

LeneKE

Min søn på 2 år og 4 måneder får altid neglelak på pegefingeren, hvis han ser jeg tager neglelak på. Det kan simpelthen ikke hidse mig op.. Han synes det er sjovt - og han synes samtidig også at tog og racerbiler er det sejeste i hele verden og det tror jeg altså ikke lidt neglelak kan ændre på  Min kæreste synes sjovt nok ikke at jeg lige behøver at putte det på når hans kammerater er på besøg, men han har slet ikke noget problem med det - han griner bare 

Anmeld

28. april 2014

Trekløver(:

Swerg skriver:

Det skal han da bare have lov til Kan slet ikke se et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.