Neglelak på min søn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2014

Valle81

Selvfølgelig skal han have neglelak på:0)

Her har Anton på små 4 år, som ofte går med negelelak både på tæer og fingre. Når man har en søster på 10 år, så bliver han noget så facineret af det:0)

Og han elsker det, og han viser det stolt frem i børnehaven:0) Jeg synes, at det er vildt sødt, og han må altid få det.
Han vil også gerne lægge det på, så nogle gange får mor og far også neglelak på tæerne:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Monski

Min søn på snart 4 år har plaget længe om at få neglelak på. ( han skulle vel ligne sin mor på et eller andet punkt ) .. Jeg gav ham lov og lagde en fin blå lak på tæerne. Hans far er total i mod. Klart nok,. 

Men hvad mener i? Skulle jeg ha sagt til ham at han ikke måtte, eller er det okay jeg lige fik stillet hans nysgerrighed ?

Anthon må også gerne, men må indrømme at David da har det en smule stramt med det,
For min skyld må Anthon få al verdens farver på, men en gang imellem mødes vi på midten og så bliver det en lidt mere diskret farve.

Anthon synes jo det ser mega sejt ud

Anmeld

28. april 2014

Krussedulle

Swerg skriver:

Min søn på snart 4 år har plaget længe om at få neglelak på. ( han skulle vel ligne sin mor på et eller andet punkt ) .. Jeg gav ham lov og lagde en fin blå lak på tæerne. Hans far er total i mod. Klart nok,. 

Men hvad mener i? Skulle jeg ha sagt til ham at han ikke måtte, eller er det okay jeg lige fik stillet hans nysgerrighed ?

Jeg syntes kun at du gjorde det helt rigtige.

Forstår ikke hvorfor man er så forskrækket over det?

Min søn på 3, har neglelak på hver gang jeg har, fordi han syntes det er fint!

Jeg spørger ikke mine drenge, men hvis de kommer til mig, så nægter jeg aldrig!

Er glad for at jeg har en mand (som snart er pædagog) som har samme holdning som mig!

Anmeld

28. april 2014

*Mor Til Albert*

Swerg skriver:

Det skal han da bare have lov til... - Jeg har tvillingefætre på snart 5 og de synes også at det er sjovt at få neglelak på eller læbestift. Lad ham dog og tag evt. en snak med sin mand om, hvad der helt præcis gør at han er imod det. 

Anmeld

28. april 2014

Dr. House

Swerg skriver:

Personligt er jeg imod at drenge skal prøve make-up, neglelak og diverse andre feminine ting.

Men jeg ville ikke rynke på næsen hvis jeg så en dreng med neglelak, min får bare ikke lov. 

Anmeld

28. april 2014

BinaMor

hvis jeg havde en dreng måtte han gå med neglelak, prinsesseskørt, lege med dukker og barbier. havde lyserød væg hvis han ville - you name it.

imo er det en sund udvikling. man undersøger, får nye følelser, synspunkter, man leger.... sys ikke man skal opdele børn? du er en DRENG (ingen farve på hænderne sønnike!!) du er en PIGE (værgso nu er det heeelt normalt med farve på hænderne) ej...

jeg legede med biler som lille, turtles, actionman og gik i "drengetøj"... og jeg har ikke groet en tissemand siden da

Anmeld

28. april 2014

Ciss

BinaMor skriver:

hvis jeg havde en dreng måtte han gå med neglelak, prinsesseskørt, lege med dukker og barbier. havde lyserød væg hvis han ville - you name it.

imo er det en sund udvikling. man undersøger, får nye følelser, synspunkter, man leger.... sys ikke man skal opdele børn? du er en DRENG (ingen farve på hænderne sønnike!!) du er en PIGE (værgso nu er det heeelt normalt med farve på hænderne) ej...

jeg legede med biler som lille, turtles, actionman og gik i "drengetøj"... og jeg har ikke groet en tissemand siden da

Jeg har leget uendelig meget med togbanen, lego og biler, da jeg var barn. Legede næsten aldrig med dukker, men mindre jeg var hos en veninde, som insisterede på det.

Er meget glad for, at jeg slap presset for at skulle passe ind i en bestemt rolle!

Anmeld

28. april 2014

Mother-love

Ej altså jeg synes da klart han skal have lov.

Mange mænd er bare kønsforskrækket.
Ved ikke helt hvorfor.

Nu er min lillebror vokset op med to søstre og vi klædte ham altid ud i dame tøj og høje hæle. Make up og neglelak.
Han synes selv det var sjovt. Og så nød han at være sammen med hans søstre.
Der er 5 år imellem mig og min lillebror og 8 år imellem min søster og ham.

Jeg synes at hvis han nu så gerne vil skal han da bare have lov.
Og når du nu giver ham blå på kan jeg virkelig ikke se det er forkert.

Anmeld

28. april 2014

Anonymo

Swerg skriver:

Har han lyst til at få neglelak på, syntes jeg da det er det han skal. 

Anmeld

28. april 2014

TrineMine86

Swerg skriver:

Synes det er helt ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.