Hvad kan du fysisk bedst lide ved dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Vingummien

Her er det mine øjne og mit hår, syntes i det hele taget jeg har et oki ansigt og er rimelig tilfredse med mine bryster. Resten arbejdes der på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Honningblomst

Tak for jeres svar og lidt trist at så mange ikke er glade ved sig selv....så må I sørme gøre noget så I bliver det-smiler
Knus Eva..

Anmeld

13. august 2009

Fiona78

Mine meget brune øjne som jeg er god til at bruge til at flirte med

Anmeld

13. august 2009

MissAsaru

Min hjerne...

Anmeld

13. august 2009

Honningblomst

MissAsaru skriver:

Min hjerne...

Jamen, den er da god at have hvis ikke man har andet... Nu tænkte jeg fysisk...som i hvad man kan se...fysisk...
Knus..

Anmeld

13. august 2009

bette

jeg kan godt lide mit lange mørke krøllede hår.. som skal være endnu længere.
plus mine øjne synes jeg er pæne..

ellers er jeg generelt ikke tilfréds med mig selv.. meeen det kommer nok engang.. skal jo liige være færdig med at få børn først.. så skal jeg nok blive glad ved mig selv

Anmeld

13. august 2009

FrkT

Jeg kan bedst lide mine øjne. Fordi de er store, markerede, flotte blå og fordi jeg har meget lange og mørke øjenvipper fra naturens side. Og så på kroppen må det nok være mine bryster, som også er store, og som uden tvivl er dem jeg har fået mest positiv opmærksomhed for.

Anmeld

13. august 2009

MissAsaru

Eva
Ja - ikke også - var sq lost, uden min hjerne - nogen der kan fortælle, hvordan man klare sig uden hihi

Nå - men altså...jeg har langt næsten sort hår der går lidt længere end måsen - det er nok den fysiske attribut, jeg er mest glad for...og så mine øjen (og de kan i hvert fald SE lmao)

Anmeld

13. august 2009

Honningblomst

MissAsaru skriver:

Eva
Ja - ikke også - var sq lost, uden min hjerne - nogen der kan fortælle, hvordan man klare sig uden hihi

Nå - men altså...jeg har langt næsten sort hår der går lidt længere end måsen - det er nok den fysiske attribut, jeg er mest glad for...og så mine øjen (og de kan i hvert fald SE lmao)

Det er der vidst mange der magter...eller det kan se sådan ud...men det er mpske også smart og ret intelligent at bruge sine hjerne ved ikke at bruge den, fra tid til anden...
knus..

Anmeld

13. august 2009

Helle30

Det er nok mest, at jeg har tabt 27 kg. siden januar (min sidste graviditet). Nu skal der virkelig strammes op, der hvor kg. har siddet. Arbejder på sagen.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.