Hvad kan du fysisk bedst lide ved dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

KWL

Helt klart mine grønne øjne og mine lange lange øjenvipper  Jeg er også ret glad for mit lange krøllede hår.
Jeg er også ret vild med min humor og at jeg er "rap i replikken"

Det var også de ting Thomas faldt for og det han nyder mest hver dag

Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

LotteGabriella

Kristinewl skriver:

Helt klart mine grønne øjne og mine lange lange øjenvipper  Jeg er også ret glad for mit lange krøllede hår.
Jeg er også ret vild med min humor og at jeg er "rap i replikken"

Det var også de ting Thomas faldt for og det han nyder mest hver dag

Kristine

hihi ja rap i replikken og sige tingene lige ud kan jeg også være med på....det er ikke lige så meget fysisk, men f*** nu det Det er han nemlig ikke lige så vandt til med kvinderne herover fra, så det var også en af de ting han først lagde mærke til

Anmeld

10. august 2009

Nanna1985

Jeg kan godt lide mine blå øjne og mit hår

Anmeld

10. august 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

Hæhæ...jeg hader mine store grimme maskuline fødder....øv..men mor synes så de er så smukke og lige...hmm...mødre..
Nå, men skulle jeg vælge en ting ville det nok være mine skuldre...de er rimelig brede og helt lige og pænt markerede...ellers er mine øjne og smillehuller ikke værst.

Egentlig sjovt så let det er at svare på hvad man bedst kan lide ved sin mand men ikke kan med sig selv...burde det ikke være lettere at vide og sige hvad man kan lide ved sig selv...eller er det bare fy fy at nævne de områder man synes om. Havde jeg lavet et indlæg om det man ikke kan lide, så havde der været masser af svar...det er sgu trist...nå, men pyt..
Du lyder i hvert fald som en smækker sild..
Knus..

JEG SYNES OGSÅ STORE FØDDER ER FLOTTE!!!
DE ER 10 GANGE FLOTTERE I HØJE HÆLE, DEN BUE DE KAN HAVE OVER VRISTEN ER SÅ FLOT!!! JEG HAR SELV SMÅ HÆNDER OG FØDDER, OG MANGE SKO, SER GROTESKE UD TIL MIN LILLE FOD..

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Mine øjne! De er altid smukke ligemeget om jeg er tyk eller tynd, dét kalder jeg loyalitet!

Anmeld

10. august 2009

ønskebørn74

HOV OG JEG KAN BEDST LIDE MINE FYLDIGE LÆBER OG MINE NEGLE HAR EN FLOT FACON OG ER NATURLIGT ALTID LANGE... OG MIT HÅR...

Anmeld

10. august 2009

KWL

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Mine øjne! De er altid smukke ligemeget om jeg er tyk eller tynd, dét kalder jeg loyalitet!

Nemlig!!!!

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

hmm ja den var ikke nem.....
jeg er vild med mit garn! men de er jo farvet og ikke rigtigt mit eget!
så syntes jeg mine øjne er flotte. men mest med make up, for har rigtig lange vipper.. så det er heller ikke helt naturligt! hmm ud over det kan jeg ikke komme på noget..
så hvis jeg skal finde noget ved mig selv der er flot, uden jeg har gjort noget for at gøre det flot. ja så er der ganske simpelt ingenting

Anmeld

10. august 2009

Kvindemin

Hehe, skægt.
Tror man gør det sværere end det er, man skal bare tro lidt på sig selv

Jeg har en lækker lille struttende mås, et par pæne ben, fantastiske flotte fødder, en pæn mund, samt pæne bryster, ryg og en rigtig flot tyrenakke

Jeg er så til gengæld rigtig træt af mine hofter, mit hår, mit 'overbid', mine strækmærker på maven og så bare min mave

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

Chritinap skriver:

Hehe, skægt.
Tror man gør det sværere end det er, man skal bare tro lidt på sig selv

Jeg har en lækker lille struttende mås, et par pæne ben, fantastiske flotte fødder, en pæn mund, samt pæne bryster, ryg og en rigtig flot tyrenakke

Jeg er så til gengæld rigtig træt af mine hofter, mit hår, mit 'overbid', mine strækmærker på maven og så bare min mave

fuck hvor grineren! en flot tyrenakke! lol, sådan en har jeg aldrig set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.