Hvad kan du fysisk bedst lide ved dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

ka li ja

Eva skriver:

Men det har fanme(undskyld) også krævet en masse af mig...mentalt som fysisk...motion og sund kost og en masse arbejde inden i mig.
Og nej, min krop er ikke perfekt, men den er mig og min og jeg elsker hver en lille del af den, for den bliver ikke anderledes...jeg er smuk fordi jeg er mig....og der kan et par bryster jo ikke gøre den store forskel.
Knus Eva..

ja og jeg syntes det er sejt og jeg syntes du er super flot! og jeg glæder mig til jeg når så langt.
er godt på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Kvindemin

ka li ja skriver:

min mand?? hvorfor? har jeg da en?
jeg ved godt hvad en tyrenakke er. og jeg har aldrig set en pæn en! så jeg vil rigtig gerne ha en flot en serveret!!!

Smiler, jeg skal servere en for dig, en af dagene.
Og så dør du jo af grin

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

Chritinap skriver:

Smiler, jeg skal servere en for dig, en af dagene.
Og så dør du jo af grin

jeg vil glæde mig

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

ka li ja skriver:

ja og jeg syntes det er sejt og jeg syntes du er super flot! og jeg glæder mig til jeg når så langt.
er godt på vej

Jamen, mang tak-smiler- og der når du, det er helt sikkert...glæder mig til at se billeder og hører om processen undervejs-smiler
Knus og god aften..
Eva

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

Eva skriver:

Jamen, mang tak-smiler- og der når du, det er helt sikkert...glæder mig til at se billeder og hører om processen undervejs-smiler
Knus og god aften..
Eva

takker og i lige måde du skal nok få lov at følge med

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Eva skriver:

Altså hvis du spørger mig så JA!!! man skal sgu elske sig selv aller mest og hver evig eneste dag...det man ikke elsker må man så ændre og det man ikke kan ændre må man leve med og lære at elske.
Jeg må sige at jeg lige nu er tilfreds med hele mig og det er ikke fordi jeg er smækker-lækker men fordi jeg har gjort hvad jeg kunne og accepteret resten-smiler
Så elsk for dælen jer selv....ikke sikkert ande gider jo-griner
Knus..

Respekt!

Anmeld

10. august 2009

Tina2

Inden jeg fik børn var det mine bryster.... Men ikke mere.... Men det kommer engang igen

Ellers er jeg fantastisk flad for mine laaaaaaange slanke ben, mine grønne øjne og mine markerede kraveben.....

Jeg synes meget sjældent tæer/fødder er pæne, men jeg synes faktisk jeg har rigtig pæne tæer og fødder. Tæerne følges ad i str.
Så selvom jeg har store fødder (str 41) så generer det mig ikke, for de er pæne

Ellers synes jeg bare det er fantastisk fedt at være 1.80 cm høj  Ville nødig undvære så meget som en cm.....

Anmeld

10. august 2009

Becks

Ingenting

Anmeld

11. august 2009

louisepigen23

mine øjne og mit hår

resten er ikke noget at råbe hurra for men arbejder på det...

Anmeld

11. august 2009

Sweet1978

Ja altså nu er han faktisk mere tilfreds med mig end jeg selv er, jeg er jo som nogen ved på kur og det støtter han da, men siger også at jeg ikke skal gøre det for ham, han kunne li mig som jeg var (ellers havde han jo ikke valgt mig). Han synes kun jeg var erotisk buttet. Men ellers er han vild med mine bryster, som jeg også ser som mit bedste fortrin da det giver en hvis feminimitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.