Når det sidder pænt, kan jeg aller bedst lide mit hår, det er dejligt kobberrødt fra naturens side, og så er det langt......
ellers er der ikke så meget andet ved mig selv jeg sådan rigtigt kan lide.... når jeg ser ned ad mig selv så hænger det hele lidt, eller e lidt for stort eller lidt for rynket, sådan generelt.... men det er ikke værre end jeg kan dække det, og gøre det lidt pænere at se på som helhed, med lidt tøj hehe.....
Jeg ved faktisk ikke hvad kenneth bedst kan lide ved mig, min røv tror jeg...
jeg tabte mig 8 kilo under/efter min sidste graviditet, og han har har rost min røv lige siden....
min røv har altid været stor, uanset hvor lille resten af mig har været, og har altid været genstand for positiv og negativ opmærksomhed, sååå..... tja jeg tror sgu generelt at min kæreste og andre er mest til min røv.... den er også ret fin nu vil jeg sige, selvom den stadig fylder fint i landskabet.... men at den er blevet fin i formen, er også en tak til graviditeterne...
tænk at graviditet kan have positive kropsændringer med sig også, det er der da aldrig nogen der fortæller om...
Anmeld