Hvad kan du fysisk bedst lide ved dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.520 visninger
53 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Honningblomst

og er det, det samme som din mand eller kone bedst kan lide ved dig?
(nu der lige blev spurgt til hvad man bedst kunne lide ved den anden part, som ikke alle har...smiler)
KNus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Rasmine

Det er nok mine brune øjne, smilehuller og min røv, og så min ryg, den er fin, blød og glat, uden et eneste modersmærke og heller ingen bumser.
Mine fødder og fingre/hænder er heller ikke værst.
(men nu bliver de også smurt ret tit, så de er ret sprøde)

Hader til gengæld mine ben og knæ!

Hvad med dig selv, Eva?

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Det er nok mine brune øjne, smilehuller og min røv, og så min ryg, den er fin, blød og glat, uden et eneste modersmærke og heller ingen bumser.
Mine fødder og fingre/hænder er heller ikke værst.
(men nu bliver de også smurt ret tit, så de er ret sprøde)

Hader til gengæld mine ben og knæ!

Hvad med dig selv, Eva?

Hæhæ...jeg hader mine store grimme maskuline fødder....øv..men mor synes så de er så smukke og lige...hmm...mødre..
Nå, men skulle jeg vælge en ting ville det nok være mine skuldre...de er rimelig brede og helt lige og pænt markerede...ellers er mine øjne og smillehuller ikke værst.

Egentlig sjovt så let det er at svare på hvad man bedst kan lide ved sin mand men ikke kan med sig selv...burde det ikke være lettere at vide og sige hvad man kan lide ved sig selv...eller er det bare fy fy at nævne de områder man synes om. Havde jeg lavet et indlæg om det man ikke kan lide, så havde der været masser af svar...det er sgu trist...nå, men pyt..
Du lyder i hvert fald som en smækker sild..
Knus..

Anmeld

10. august 2009

mariamiss6

Når det sidder pænt, kan jeg aller bedst lide mit hår, det er dejligt kobberrødt fra naturens side, og så er det langt......

ellers er der ikke så meget andet ved mig selv jeg sådan rigtigt kan lide.... når jeg ser ned ad mig selv så hænger det hele lidt, eller e lidt for stort eller lidt for rynket, sådan generelt.... men det er ikke værre end jeg kan dække det, og gøre det lidt pænere at se på som helhed, med lidt tøj hehe.....

Jeg ved faktisk ikke hvad kenneth bedst kan lide ved mig, min røv tror jeg...

jeg tabte mig 8 kilo under/efter min sidste graviditet, og han har har rost min røv lige siden....

min røv har altid været stor, uanset hvor lille resten af mig har været, og har altid været genstand for positiv og negativ opmærksomhed, sååå..... tja jeg tror sgu generelt at min kæreste og andre er mest til min røv.... den er også ret fin nu vil jeg sige, selvom den stadig fylder fint i landskabet.... men at den er blevet fin i formen, er også en tak til graviditeterne...

tænk at graviditet kan have positive kropsændringer med sig også, det er der da aldrig nogen der fortæller om...

Anmeld

10. august 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

(nu der lige blev spurgt til hvad man bedst kunne lide ved den anden part, som ikke alle har...smiler)
KNus Eva..

hmm...lad mid se....den er faktisk let at svare på for mig Det er helt klart mine øjne og mine bryster

Det er øjnene der paralyserede Brian og senere på aften var det brysterne der gjorde det

Anmeld

10. august 2009

Lusi

Har altid hadet min røv, men nu er jeg ganske tilfreds med den..
Den er stor.. Altså ikke bred, men er meget svejrygget, så det gør jo også en del..
Så den er stor når man ser den fra siden af.. Lidt alla Jenifer Lopez
Og min mand elsker den.. Han KAN simpelthen ikke gå forbi mig, uden jeg lige får et lille klap bagi.. Mænd

Anmeld

10. august 2009

ChatH

hmm mine øjne og smilehuller. resten er vist ikke noget at komme efter

Anmeld

10. august 2009

TbCp

Eva skriver:

KNus Eva..

Mine øjne, min bagdel og mine bryster

Og ja det er faktisk også mandens favoritter.... ihvertfald rumpe og boobies

Anmeld

10. august 2009

sarahb

mine øjne og min røv og ben det er vist også min mands og han synes også om bysterne, men dem skal jeg altså have fixet en dag

Anmeld

10. august 2009

anna-jonas

Mit hår og øjne.............resten er sgu' ældet en del, her efter 3 barns ankomst. I "gamle" dage, var det mine ben og mine boobs.*S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.