Hvad kan du fysisk bedst lide ved dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

Honningblomst

Chritinap skriver:

Hehe, skægt.
Tror man gør det sværere end det er, man skal bare tro lidt på sig selv

Jeg har en lækker lille struttende mås, et par pæne ben, fantastiske flotte fødder, en pæn mund, samt pæne bryster, ryg og en rigtig flot tyrenakke

Jeg er så til gengæld rigtig træt af mine hofter, mit hår, mit 'overbid', mine strækmærker på maven og så bare min mave

Rolig nu...det var bare en enkel ting...griner
Nogle mennesker er bare så selv-fede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Kvindemin

ka li ja skriver:

fuck hvor grineren! en flot tyrenakke! lol, sådan en har jeg aldrig set

Så skal jeg dælme sende dig et billede

Kan jo egentlig ikke selv se den, har bare altid fået ros for den, så er gået med på vognen

Også kaldt en gammel trænernakke

Anmeld

10. august 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Rolig nu...det var bare en enkel ting...griner
Nogle mennesker er bare så selv-fede...

Ja, det dejligt. Ik

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

Chritinap skriver:

Så skal jeg dælme sende dig et billede

Kan jo egentlig ikke selv se den, har bare altid fået ros for den, så er gået med på vognen

Også kaldt en gammel trænernakke

jeg griner endnu! jeg tror simpelthen ikke på det!! jeg vil mægtig gerne se et billede

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

Chritinap skriver:

Ja, det dejligt. Ik

Altså hvis du spørger mig så JA!!! man skal sgu elske sig selv aller mest og hver evig eneste dag...det man ikke elsker må man så ændre og det man ikke kan ændre må man leve med og lære at elske.
Jeg må sige at jeg lige nu er tilfreds med hele mig og det er ikke fordi jeg er smækker-lækker men fordi jeg har gjort hvad jeg kunne og accepteret resten-smiler
Så elsk for dælen jer selv....ikke sikkert ande gider jo-griner
Knus..

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

Eva skriver:

Altså hvis du spørger mig så JA!!! man skal sgu elske sig selv aller mest og hver evig eneste dag...det man ikke elsker må man så ændre og det man ikke kan ændre må man leve med og lære at elske.
Jeg må sige at jeg lige nu er tilfreds med hele mig og det er ikke fordi jeg er smækker-lækker men fordi jeg har gjort hvad jeg kunne og accepteret resten-smiler
Knus..

du kan jo sagtens, din krop er jo også bare lige som den skal være nu ikke
glæder mig til det bliver min tur

Anmeld

10. august 2009

Kvindemin

ka li ja skriver:

jeg griner endnu! jeg tror simpelthen ikke på det!! jeg vil mægtig gerne se et billede

Hehe, din mand må vide hvad sådan en nakke er, altså - hvis du stadig er i tvivl

Anmeld

10. august 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Knus..

Jeg har det nu ikke altid sådan, som det måske læses. Er vidst bare i det gode humør i dag
Men i morgen kan jeg føle mig som en eller anden trunte igen.
Men ja for pokker, det er vigtigt at elske sig selv                                                      og ja, så pyt me om andre gør det.

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

Chritinap skriver:

Hehe, din mand må vide hvad sådan en nakke er, altså - hvis du stadig er i tvivl

min mand?? hvorfor? har jeg da en?
jeg ved godt hvad en tyrenakke er. og jeg har aldrig set en pæn en! så jeg vil rigtig gerne ha en flot en serveret!!!

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

ka li ja skriver:

du kan jo sagtens, din krop er jo også bare lige som den skal være nu ikke
glæder mig til det bliver min tur

Men det har fanme(undskyld) også krævet en masse af mig...mentalt som fysisk...motion og sund kost og en masse arbejde inden i mig.
Og nej, min krop er ikke perfekt, men den er mig og min og jeg elsker hver en lille del af den, for den bliver ikke anderledes...jeg er smuk fordi jeg er mig....og der kan et par bryster jo ikke gøre den store forskel.
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.