Mor Christa skriver:
Hej piger
har brug for jeres hjælp - jeg skal måske have planlagt kejsersnit og jeg er fucker bange for det!
Jeg er især bange for tiden efter indgrebet. Jeg har i forvejen en dreng på 3, så jer der fik kejsersnit hvor i havde børn i forvejen, må meget gerne fortælle lidt om tiden efter - både på sygehuset men også gerne derhjemme.
Så kon med jeres erfaringer/råd og andet i kan komme i tanke om som i gerne ville have vidst inden i fik planlagt kejsersnit
))
Jeg er nødt til at berolige dig lidt, hvis jeg kan :-)
Mit KS var semi-akut, altså ikke planlagt men heller ikke akut, hun ville bare ikke ud :-)
Tiden efter var ikke hård. Jeg fik et morfinlignende præparat og kunne få mere hvis jeg ville, og følte mig på INGEN måde skæv eller noget, det må du altså ikke frygte. De har jo med nybagte mødre at gøre, så selvfølgelig passer de på hvad de giver :-) efter de tre dage på hospitalet fik jeg kun smertestillende håndkøbsmedicin. Så det var lige til at klare :-)
Jeg blev i femte måned opereret i maven med kikkertoperation og der havde jeg sindssygt ondt bagefter. Det havde jeg ikke efter KS og måtte altså gerne bære min datter.
Jeg håber det hjælper dig lidt :-)
Anmeld