Skal jeg sige fra eller betale for ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2014

Mamalou

Hejsa.

Jeg vil lige starte med at fortælle, at jeg ikke har læst de svar du har fået, men vil lige give min mening med.

Jeg tror din ekskæreste er som han er fordi han kan. Jeg tror han har haft det for godt, og selvfølgelig vil du gerne gøre det godt for din søn, men han må også tage et ansvar for at tingene og samarbejdet omkring jeres søn fungerer. Selvfølgelig har han råd, det er jo småøre du beder om. Hvis han ikke vil betale fordi han ikke har råd, så kan han ikke se sin søn. Det er udelukkende ham, der kan tage beslutningen og ansvaret for, at han ser sin søn - ikke dig.

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Hejsa.

Jeg vil lige starte med at fortælle, at jeg ikke har læst de svar du har fået, men vil lige give min mening med.

Jeg tror din ekskæreste er som han er fordi han kan. Jeg tror han har haft det for godt, og selvfølgelig vil du gerne gøre det godt for din søn, men han må også tage et ansvar for at tingene og samarbejdet omkring jeres søn fungerer. Selvfølgelig har han råd, det er jo småøre du beder om. Hvis han ikke vil betale fordi han ikke har råd, så kan han ikke se sin søn. Det er udelukkende ham, der kan tage beslutningen og ansvaret for, at han ser sin søn - ikke dig.

Vh. Louise

Tak for dit svar, det var også lidt min tanke, men jeg har desværre bare være for sød af mig. Flere har skrevet det og jeg kan godt se det nu. Men stadig mange tak, det er dejligt ikke at føle søg helt forkert på den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.