mor:) skriver:
Det med at arbejde er vigtigere - ja det er jo vigtigt at passe sit arbejde ellers bliver man jo fyret.
Men du har jo selv valgt at stille dig i denne position. Du kunne jo have sagt nej til at bytte weekend. Om han kommer til bedstemor har ikke noget med dig at gøre.
Jeg kan godt høre han ikke lyder fornuftig, men det er nu den mand du har valgt at få et barn med og sålænge han ikke er skadelig for jeres søn, så ville jeg strække mig langt for at sønnen skal se sin far.
Og alle de her problematikker I har, må I jo få drøftet i statsforvaltningen så der kan være faste aftaler på plads.
Vi har jo fast aftale over statsforvaltningen, men jeg har været for sød og bukket mig fordi det ikke passede ham, nemlig for at han kunne være sammen med sin far, så har gået langt, meget langt. Jeg har fundet mig i at blive kimet ned og fået det ene og andet fortalt, jeg har skulle finde mig i den ene løgn efter den anden. Jeg har gået langt for min dreng skal se sin far, og vil gerne hjælpe, men er bare træt af ham nu, jeg er træt af at aflevere en ked af det dreng, er træt af at han skal ødelægge rytmen for min dreng konstant. Vi snakker om hver 3 weekend, hvor det sker ca hver anden gang at han ikke lige kan hente til tiden eller aflevere for sent i dagplejen så hendes planer med børnene er ødelagt. Selv dagplejemoderen er træt af ham og siger at et sted ville det bedste for vores dreng var han tog sig sammen og fik ham set eller han smuttede. Den dag på ugen han ser ham henter han ham de fleste af gangen et kvarter før selvom han har haft fri. Det betyder at der er 3 timer før han skal sove, og han har lang transport fordi han er flyttet, dagen efter bliver han afleveret kl 7 hvis ikke kl 6 og han er en dreng som sover længe, da jeg først skal aflevere ham kl 9 på grund af studie. Han ser sin dreng i de 3 timer og hver tredje weekend hvis han er heldig. Hvis jeg holder aftalen vil han se ham hver 6 weekend og hver anden uge. Det er jo også synd for drengen. Altså vil han være en del af sit barns liv eller ej. Jeg kan ikke gøre alt for ham. Jeg måtte finde reserve pasning bare for at komme på et weekendophold, som jeg havde betalt 2 måneder forinden fordi han havde købt en ferie nogle dage inden. Og er bare træt af at tage skraldet hver gang, jeg ved jeg selv har valgt det er ham som far, men som sagt så kørte det engang men gør det ikke og har ikke gjort længe, og jeg gider bare ikke mere nu. Jeg gør min del, men jeg kan ikke gøre alt, jeg bliver nød til at sige fra. Jeg tænker stakkels min dreng hvis jeg dør, så går det da helt galt.
Anmeld