mogms skriver:
Hvorfor er det lige at man bare skal have en dyr barnevogn?
Og hvorfor skal den død og pine være helt ny?
Manden og mig har kigget på vogne og har kig på en kombivogn for at spare penge (børn er sgu dyre) men stadig synes vi at 3000 er meget for en ny vogn.
Jeg spugte så en veninde om barnevogn, men hun havde da en brugt mærke en vil ku købe for 5000
og da jeg så spurgte om hun ikke skulle bruge den til sin nr 2, så var jeg da ved at få kappet hovedet af. 
Øhhh er det bare alm opfattelse at en baby ikke kan ligge i en brugt vogn? Den skal jo bare evt have en ny madras og pudses lidt, osv.
Hjælp mig med at forstå det, for jeg ser virkelig ingen grund til at købe den nye dyre vogn bare fordi man har råd til det.... Børn er dyre pengene skal nok blive brugt.
Hvorfor ikke??

Vi købte det bedste af det dyreste, fordi det var prisen for den vogn, vi ville have.
Som flere andre vidste vi også, at vi ville have mindst ét barn mere, og selvfølgelig skulle den da være ny og kvalitet og helt efter eget design.
Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke skal gøre det, vi har ikke noget økonomisk loft, når det er i den prisklasse, og så giver vi den gas, om det så er 5000, 10000 eller 20000 er lidt ligegyldigt, det er en engangsinvestering
Anmeld