Nu spørger jeg bare lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2014

LinLin

Muhmi skriver:

Nå, jamen tillykke med at du finder det flabet...

Jeg har fejet for egen dør det er dig der har en totalt negativ tilgang til mig og fair nok at du har det, men så skriv hvad du hader ved mig i en privatbesked i stedet for, gider sådan set ikke at skulle skændes med dig så alle kan se det.

Gik vi lige et niveau ned der !?

Jeg skændes ikke og har ikke en negativ tilgang til DIG men til det du skriver

Har ikke behov for eller interesse i at snakke privat med dig - så ellers tak for tilbuddet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Muhmi

LinLin skriver:

Gik vi lige et niveau ned der !?

Jeg skændes ikke og har ikke en negativ tilgang til DIG men til det du skriver

Har ikke behov for eller interesse i at snakke privat med dig - så ellers tak for tilbuddet....

Ja men kun fordi du bliver VED med at hive den længere ned, tror vi er på børnehavestadiet nu med dig... Slap af og hold dig væk fra tråden hvis jeg generer dig så meget i min skrivemåde...

Anmeld

10. april 2014

LinLin

Ja men kun fordi du bliver VED med at hive den længere ned, tror vi er på børnehavestadiet nu med dig... Slap af og hold dig væk fra tråden hvis jeg generer dig så meget i min skrivemåde...

Synes nu det er dig der virker noget aggressiv....
Jeg er helt afslappet!

Slut herfra

Anmeld

10. april 2014

Muhmi

LinLin skriver:

Synes nu det er dig der virker noget aggressiv....
Jeg er helt afslappet!

Slut herfra

Fordi jeg ikke bruger fancy smileys for at være så flabet som dig odder was? Fint at du slutter... Ahhh 

Anmeld

11. april 2014

modesty

mor:) skriver:

Men hvis det var snyd og det netop ikke var arbejdsrelaterede så har det jo en betydning for svaret. For så ville jeg mene han også kunne snyde og invitere sin kæreste ud i ny og næ (når man nu alligevel snyder) 

hvis der så ikke er snyd involveret og det er forretningsrelaterede arrangementer så ville jeg ikke synes kæresten kan tillade at blive sur. 

Præcis!

Jeg er bedøvende ligeglad med om fyren snyder med representationskontoen i sit firma, men det siger jo noget om hvordan han prioriterer, og dermed også noget om hvad hun kan "tillade" sig at være sur over.

Anmeld

11. april 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk nu at holde den gode tone uden at blive personlige  

mvh Staff.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.