Nu spørger jeg bare lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2014

Muhmi

LinLin skriver:

Virkelig?!?

Øh, forstår ikke helt... Er du bare mega sarkastisk eller mega flabet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Loa skriver:

Lige i den nævnte tråd synes jeg godt nok heller ikke det er relevant at begynde at spørge ts om hendes mand trækker moms fra og om han nu gør det rigtigt eller snyder....
Det kan jeg da godt forstå hun ikke gider høre på, det synes jeg godt nok heller ikke lige var relevant for det hun spurgte om....

Men hvis det var snyd og det netop ikke var arbejdsrelaterede så har det jo en betydning for svaret. For så ville jeg mene han også kunne snyde og invitere sin kæreste ud i ny og næ (når man nu alligevel snyder) 

hvis der så ikke er snyd involveret og det er forretningsrelaterede arrangementer så ville jeg ikke synes kæresten kan tillade at blive sur. 

Anmeld

10. april 2014

LinLin

Muhmi skriver:

Øh, forstår ikke helt... Er du bare mega sarkastisk eller mega flabet?

Kald det hvad du vil... Er det rimeligt åbenlyst at du synes det!?!

Anmeld

10. april 2014

Kløver

Generelt synes jeg der skal være plads til forskellige holdninger og begge veje, selvfølgelig skal der være en rød tråd, men en debat ka. Jo også tage drejninger. Feks kan en ammedebat nemt gå af sporet hvor de forskellige ikke respekteres andres holdninger og det bliver mudderkastning, og hvor nogle træder på andre for at hæve deres egen mening, det synes ikke er ok. Men holder man sig til at dele uden at træde på nogen, er eet jo ok, men kommer også lidt an på hvordan en debat/spørgsmål er startet.
Jeg kan godt forstå hvis nogle undrede sig i debatten og følte relevant at spørge, men det skrevne ord kan være hårdt så lidt baggrund for spørgsmålet havde måske hjulpet i nogle tilfælde. Synes det er en hårfin grænse, og at en ts føler sig trådt på og de hårde svar er generelt blevet noget oftere, end for et par år siden, hvad der har gjort det ved jeg ikke

Anmeld

10. april 2014

*Toffee*

Sandratoft skriver:

"Og så kommer tråden ud på et endnu større sidespor, fordi ts ikke kan svare tilfredsstillende nok i forhold til hvad folk vil høre" 

Tråden kom da ikke ud på et sidespor fordi ts ikke svarede tilfredsstillende, men fordi ts og en anden brokkede sig over at "det bare var typisk at der altid skulle kommenteres på noget  heelt andet end det der blev spurgt til" 

Som jeg har skrevet før, så var der en grund til at jeg spurgte, fordi jeg ville vurdere om mandens handlinger var fair overfor ts. 

Det er ikke helt korrekt.

Som jeg husker det, svarede hun på det, med at han var meget lovlydig, og det kom der jo så endnu mere diskussion om og på den måde kørte tråden faktisk helt væk fra det, der var hensigten.

Og ja, der kom så nogle af de sætninger du skriver, men jeg er ret sikker på at det er skrevet i frustration over at det netop bevægede sig så langt væk fra det oprindelige og at det ikke blev respekteret at det ikke var det det handlede om for ts

Anmeld

10. april 2014

Muhmi

LinLin skriver:

Kald det hvad du vil... Er det rimeligt åbenlyst at du synes det!?!

Undskyld, men hvad dælen har du gang i?

Tror du det er i orden at skrive så nedladende og flabet til andre mennesker?

Anmeld

10. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad hedder tråden der bliver talt om? 

Anmeld

10. april 2014

Muhmi

mor:) skriver:

Hvad hedder tråden der bliver talt om? 

Ts er gjort anonym nu, så jeg tænker at det er ok at linke til den Hvis det ikke er så må en admin lige slette

Her

Anmeld

10. april 2014

LinLin

Muhmi skriver:

Undskyld, men hvad dælen har du gang i?

Tror du det er i orden at skrive så nedladende og flabet til andre mennesker?

Slap bare heeeelt af...

Selvfølgelig svarer jeg dig sådan når du skærer ud i pap for mig at "dette her synes du". Tak! - det fattede jeg ligesom i og med det er det din tråd handler om. Så fej lige for egen dør først

I øvrigt finder jeg det "flabet" at du kalder mig flabet

Anmeld

10. april 2014

Muhmi

LinLin skriver:

Slap bare heeeelt af...

Selvfølgelig svarer jeg dig sådan når du skærer ud i pap for mig at "dette her synes du". Tak! - det fattede jeg ligesom i og med det er det din tråd handler om. Så fej lige for egen dør først

I øvrigt finder jeg det "flabet" at du kalder mig flabet

Nå, jamen tillykke med at du finder det flabet...

Jeg har fejet for egen dør det er dig der har en totalt negativ tilgang til mig og fair nok at du har det, men så skriv hvad du hader ved mig i en privatbesked i stedet for, gider sådan set ikke at skulle skændes med dig så alle kan se det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.