...Og undskyld hvis det er dumt af mig at spørge....
Men, skal en debat kun have en drejning? Altså, nu var jeg jo med i en anden debat som desværre er blevet lukket nu fordi jeg og nogle andre spurgte ind til nogle ting, som stadig havde med emnet at gøre, men som også var en sidebemækning til hele debatten (Mener jeg i hvert fald)
Det her er ikke for at hakke på nogen overhovedet, men jeg er efterhånden begyndt at gå mere og mere væk fra baby af fordi jeg synes det virker til at man (jeg og andre) ikke kan sige noget til nogen uden at træde vedkommende over tæerne.. Jeg håber da ikke det er fordi det virker som om jeg svarer grimt? Jeg prøver så vidt altid at svare pænt, men selvfølgelig er det skrevne sprog svært at tolke og mine ord er måske meget direkte fordi jeg skriver som jeg taler... Nå, men nok om det.
Er stemningen begyndt at være langt værre herinde? Må indrømme at jeg ikke har været særligt meget på de sidste 2-3 mdr. og jeg har derfor ikke lagt mærke til hvad der sker herinde... Men ja, det kan selvfølgelig også bare være det er mig der er sensitiv og helst ikke har lyst til at træde folk over tæerne...
Nå, men mit spørgsmålet var jo så om man kun må svare på spørgsmålet og så ellers holde alle sine meninger for sig selv, eller er det ikke ok, at spørge ind når man er nysgerrig?

Selvfølgelig må tråde tage en drejning, og gør det da ofte uden de store problemer.
Men det hænder, og skete også i den tråd du hentyder til, at drejningen er fuldstændig irrelevant og såfremt ts ikke bryder sig om den drastiske ændring, så mener jeg det skal respekteres.
I min optik bærer nogle af de spørgsmål der bliver stillet, præg at være lidt sensationslysten, og det kan altså være lidt skadeligt for en sund debat, da man så ikke længere forholder sig til hvad der egentligt står, men mere er fokuseret på at få sin egen nysgerrighed stillet. I nogle tråde er det okay, i andre ikke :-)